• Home
  • /
  • Blog
  • /
  • Financial Controller en Customer Support medewerker gezocht (32-40 uur)

MailBlue is een jong bedrijf gevestigd in Breda gericht op de verkoop van E-mail marketing software (+4000 klanten). De software wordt ontwikkeld in Amerika waarbij MailBlue zich volledig richt op het servicen van de klant en de verkoop van de software.

E-mail marketing is al sinds het bestaan van internet aantoonbaar een belangrijk medium voor coaches, retailers en corporates. Het wordt alsmaar belangrijker dat een bedrijf de juiste combinatie tussen online en offline communicatie vindt. MailBlue werkt nauw samen met Social Catch, de online partner voor veel MailBlue-klanten op gebied van Facebook/Instagram advertising en funnels.

Onze voornaamste dienst is:

• Automation/E-mail Marketing software servicen aan klanten. Momenteel zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste man of vrouw voor de functie Financial Controller en Customer Support medewerker. Het betreft een fulltime baan op onze locatie in Breda aan de Reduitlaan 25 (32-40uur).

Beschrijving functie:

Als financial controller ondersteun je de directie en het management team in de financiële huishouding. Dat betekent dat je mede verantwoordelijk bent voor het bepalen van de financiële koers.

Als customer support medewerker help je klanten op weg met onze software en denk je mee op strategisch niveau met als doel de klant naar een hoger niveau te tillen op gebied van e-mailmarketing.

Wat worden je werkzaamheden?

• Het beantwoorden van klantvragen per mail en aannemen van de telefoon.
• Het beheren van ons klantportaal en website.
• Administratieve handelingen verrichten. (verrekenen tegoeden, creditfacturen aanmaken, beheren van orders, herinneringen versturen, abonnementen goedzetten, betalingen beheren en koppelen. Wij gebruiken Moneybird als boekhoudsysteem)
• Uitschrijven van processen.
• Beheren van de MailBlue Community op Facebook.
• Klanten net een stap verder helpen om hun succes te vergroten en ze te laten groeien.
• Bereid om in het weekend urgente tickets te monitoren.
• Van klanten naar fans met een glimlach 🙂
• Be Creative!

Wat kun je van ons verwachten?

• Een rustige werkplek in een creatief kantoorpand binnen de gedeelde ruimte van Social Catch (+20 medewerkers). Door Corona zijn we genoodzaakt grotendeels vanuit huis te werken.
• Je kan rekenen op actieve werkweken vol uitdaging.
• We zorgen dat je de juiste tools tot je beschikking hebt om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren.
• We doen regelmatig borrels en leuke activiteiten met het hele team.
• Een reëel salaris conform de werkzaamheden.

Wat vragen wij er voor terug?

• MBO/HBO werk- en denkniveau is van belang.
• Eigen inbreng, inzet, probleemoplossend denkvermogen.
• Juiste beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is belangrijk.
• Creativiteit, motivatie en plezier.
• Iemand die een commitment durft te geven om zich voor de lange termijn in te zetten voor een snel groeiend bedrijf.

Je kunt je motivatie en CV naar info@mailblue.nl mailen.

Zonder motivatie wordt je sollicitatie NIET in behandeling genomen en direct afgewezen.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Uren: 32-40 per week

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd

Redactie MailBlue

Met MailBlue verstuur & automatiseer je heel gemakkelijk krachtige en gerichte e-mails waarmee je jouw business laat groeien!