Helpcenter

Heb je een MailBlue account en heb je vragen over het gebruik van het systeem? Geen probleem! We hebben namelijk een uitgebreide kennisbank voor je klaarstaan met meer dan 190 artikelen die alle functies en vragen voor je behandelen. Ook hebben we meerdere video’s beschikbaar zodat je direct met ons kunt meekijken hoe je jouw account kunt inrichten.

Neem dan snel een kijkje in ons helpcenter.

Contact Info
MailBlue B.V.
Reduitlaan 27, 4814DC Breda
info@mailblue.nl
Follow Us

Attributies

Volg je leads en identificeer de belangrijkste contactmomenten voordat ze klant worden

Attributies

Volg je leads en identificeer de belangrijkste contactmomenten voordat ze klant worden

Wat zijn attributies?

Social media, e-mails, advertenties, SEO? Met attributies achterhaal je wat het beste werkt en welke kanalen de meeste conversies opleveren. Zo weet je precies waar je jouw marketingactiviteiten op moet focussen.

Wat zijn attributies?

Social media, e-mails, advertenties, SEO? Met attributies achterhaal je wat het beste werkt en welke kanalen de meeste conversies opleveren. Zo weet je precies waar je jouw marketingactiviteiten op moet focussen.

Volg het pad dat je klanten doorlopen

Vanaf het moment dat ze met je in contact komen, tot het moment van aankoop. Gebruik deze data om patronen te achterhalen. Welke kanalen converteren het beste en wat zorgt er uiteindelijk voor dat je bezoekers overgaan tot aankoop? Met de uitgebreide attributie rapportages kun je alle contactmomenten, of touchpoints, van jouw klanten inzien.

attributies-activecampaign-mailblue
attributies-activecampaign-mailblue
attributies-activecampaign-mailblue
attributies-activecampaign-mailblue

Volg het pad dat je klanten doorlopen

Vanaf het moment dat ze met je in contact komen, tot het moment van aankoop. Gebruik deze data om patronen te achterhalen. Welke kanalen converteren het beste en wat zorgt er uiteindelijk voor dat je bezoekers overgaan tot aankoop? Met de uitgebreide attributie rapportages kun je alle contactmomenten, of touchpoints, van jouw klanten inzien.

attribution-utm-mailblue-activecampaign
attribution-utm-mailblue-activecampaign

Optimaliseer het gebruik van je marketingbudget

Omdat je met attributie precies kunt zien welke kanalen de meeste conversies opleveren, weet je ook waar je jouw marketingbudget op in dient te zetten om zo nog meer sales binnen te halen. Maak weloverwogen keuzes aan de hand van de data.

Standaard UTM link tracking

Attributies maakt gebruik van de standaard UTM parameters en kan contacten volgen zodra site-tracking is geïnstalleerd.

Hier lees je meer over de praktische toepassing van de functionaliteit ‘Attributies’ in MailBlue.

attribution-utm-mailblue-activecampaign
attribution-utm-mailblue-activecampaign

Optimaliseer het gebruik van je marketingbudget

Omdat je met attributie precies kunt inzien welke kanalen de meeste conversies opleveren, weet je ook waar je jouw marketingbudget dient in te zetten om zo nog meer sales binnen te halen. Maak weloverwogen keuzes aan de hand van de data.

Standaard UTM link tracking

Attributies maakt gebruik van de standaard UTM parameters en kan contacten volgen zodra site-tracking is geïnstalleerd.

Hier lees je meer over de praktische toepassing van de functionaliteit ‘Attributies’ in MailBlue.

Vandaag nog starten?

Vandaag nog starten?

14 dagen gratis

Community met 1450+ leden

1 jaar gratis academy

14 dagen gratis

Community met 1450+ leden

1 jaar gratis academy