
It's a wrap
Deze editie van ‘Business Class’ stond volledig in het teken van een
onderwerp dat veel ondernemers bezighoudt: de Customer Journey.
Voor slechts €25,- krijg jij toegang tot de opnames van Business Class
en kun je aan de slag om jouw bedrijf te laten groeien!
Gedurende de dag werden de bezoekers meegenomen op ontdekkingstocht, waarbij de sprekers waardevolle inzichten en praktische tips deelden. En nu is het jouw kans
om hier ook mee aan de slag te gaan!
Sprekers
Dit waren de sprekers tijdens Business Class 2023.

Youri Meuleman
Eigenaar bij MailBlue
Van bezoeker naar klant
Hoe wordt een klant, klant? Met deze vraag gaan we aan de slag. Zo creëren we jouw persoonlijke customer journey, passend bij jou en jouw onderneming. Na deze sessie weet je hoe je meer bezoekers aantrekt en wat er nodig is om een bezoeker te converteren naar een betalende klant. Niet te vergeten: hoe maak je van deze klant, vervolgens een ambassadeur voor jouw bedrijf?

Bart van den Belt
Oprichter Businesscoach Nederland
Groeien met het MKB Canvas
Wanneer je je productie en service goed doet krijg je enthousiaste klanten. Die wil je koesteren, want enthousiaste klanten trekken meer enthousiaste klanten aan. Tijdens de sessie van Bart deelt hij zijn krachtige groeimethodiek met je, waardoor je ontdekt waar jouw groeikansen en bottlenecks zitten in je bedrijfsgroei.

Martijn van Tongeren
Eigenaar bij IMU, Plug&Pay, Phoenix & Huddle
Stappenplan voor een succesvolle online business
Wat is er nu nodig om een succesvolle online business op te zetten? Martijn helpt je met hét foolproof stappenplan voor een winstgevende website, hoe je jouw ideale klant bereikt, de perfecte verkooppagina maakt, moeiteloos een grote e-maillijst met warme leads bouwt en hoe je van jouw 'nieuwsbrief' een effectieve marketingfunnel maakt.

Sietse Kingma
Eigenaar bij Bambuu
Ontwikkel jouw strategisch marketingplan
Als marketingstrateeg weet Sietse klanten te voorzien van een glasheldere marketing roadmap. Tijdens Business Class onthult Sietse het framework voor het opstellen van een strategisch marketingplan waarmee jij nieuwe klanten kunt aantrekken. Je ontdekt wie jouw klant is, wat de werkelijke reden is waarom iemand klant bij je wordt, en welke marketingactiviteiten je zou moeten ondernemen om zichtbaar te zijn voor jouw ideale klant

Aartjan van Erkel
De beruchtste copywriter van Nederland
5 simpele manieren om meer klanten te trekken met je website
Simpele veranderingen aan de tekst maken je website onweerstaanbaar. Ontdek 5 formules om vanaf morgen meer leads en klanten te scoren, bijvoorbeeld:
- Hoe je UNIEK wordt in de ogen van klanten, zelfs als je bijna hetzelfde verkoopt als je concurrenten.
- Hoe je het BLOED van je pagina’s laat lopen. Veel ondernemers durven dit niet, maar pas dan nemen klanten je serieus...

Wouter Steenkist & Anique de Bruijn
Wouter (Eigenaar) en Anique
(Team lead campagnes) bij Heroes Only
Hoe zet je e-mail marketing in binnen de customer journey?
Heroes Only is verantwoordelijk voor e-mailmarketing campagnes van merken als Undiemeister, Toppy.nl, Plein.nl, DIMEHOUSE en Superfietsen.nl. Wat kunnen wij leren van deze succesvolle merken?
Haal het maximale resultaat uit jouw e-mailmarketing strategie en marketingfunnels. Wouter & Anique nemen je aan de hand van praktische voorbeelden mee in de vertaalslag van de customer journey. Hoe vertaal je die customer journey nu in één concrete e-mailmarketing strategie?
Benieuwd hoe jij de Customer Journey
effectief kunt inzetten?
Enthousiaste bezoekers
"Super interessante eerste editie van #BCE, mega veel inspiratie en goede
tips om het nieuwe jaar mee van start te gaan. Erg leuke combi van alles sprekers en partijen die aanwezig waren."
Sanne
"Super event, echt ontzettend goed georganiseerd. Van locatie, parkeren, ontvangst, lezingen, sprekers, techniek, ambiance tot catering. Ga zo door en het wordt een evergreen event."
Jurgen
"Ik vond het event absoluut de moeite waard om het nieuwe jaar fris mee te beginnen en mij te motiveren. Now I am ready for take off!"