-
Customer Success medewerker gezocht 32-40uur
MailBlue is een jong bedrijf gevestigd in Breda gericht op de verkoop van E-mail marketing software (+1550 klanten). De software wordt ontwikkeld in Amerika waarbij MailBlue zich volledig richt op het servicen van de klant en de verkoop van de
-
Win-back campagnes: hoe je jouw lijst kunt heractiveren
Je open-rate zegt het natuurlijk al: een groot deel van je lijst opent je mails ook niet. Zonde natuurlijk, en al helemaal als het ook resulteert in uitschrijvingen. Maar gelukkig kun je iedereen die zich niet heeft uitgeschreven wel weer
-
Gedrag targeting: site tracking & marketing automation
Site tracking. Dé manier om precies te weten wat jouw contacten op jouw website doen: welke pagina's ze bezoeken, welke blogs ze lezen, welke producten ze bekijken. Met site tracking kun je dit gedrag volledig volgen en uitlezen in jouw
-
Nieuw: Segmenteer op lege velden!
Je contacten zijn allemaal uniek en die wil je natuurlijk persoonlijk kunnen benaderen op basis van hun gedrag en interesses. Het kunnen filteren en segmenteren op lege velden bij je contacten biedt je de mogelijkheid om op een eenvoudige manier
-
Win je niet-betrokken inschrijvingen terug met een killer re-engagement funnel
Je verliest een kwart van je inschrijvingen, ieder jaar. Iedereen weet dat er altijd wel contacten zullen zijn die zich uitschrijven van je mailings, dit is ook een hele normale trend. Maar stiekem verlies je meer contacten dan je denkt. Uitschrijvingen zijn namelijk niet
-
De kracht van de 9-word e-mail
Graag willen we met je delen wat de kracht van een 9-word e-mail is! Vandaag de dag worden we overladen met berichtjes. We leven in het zogenoemde ‘WhatsApp’ tijdperk waarbij we regelmatig even onze smartphone er bij pakken om snel een
-
Nieuwe feature: Accounts
Op het moment dat je marketing- en sales activiteiten groeien, wordt het steeds lastiger om overzicht te houden in de follow-up van al je klanten en leads, zéker als je niet de juiste tools gebruikt. Wanneer je contact met een klant
-
De kracht van e-mailmarketing in combinatie met Facebook Custom Audiences
Je kunt leads verzamelen, targeten en zorgen dat zij converteren naar klanten door een koppeling te leggen tussen Facebook en MailBlue. Via Facebook Custom Audiences kun je een (potentiële) klant heel gericht benaderen op basis van in welke fase hij/zij zich binnen
-
De kracht van lead scoring
Als marketeer wil je uiteraard voorkomen dat de salesafdeling leads opvolgt die nog niet klaar zijn om benaderd te worden. Een lead die interesse toont in je product of dienst en nog in het oriëntatieproces zit, bevind zich bovenaan in
-
Automatiseer je (sales)proces met een CRM systeem
Een (sales) CRM-systeem waar je automatiseringen aan kunt koppelen voorkomt een stapel aan taken die op je bureau blijven liggen. Automatiseer de prioriteiten in dit proces; onderhoud contact met je klanten en leads in de verschillende fases waarin zij zich
-
Nieuwe feature beschikbaar: Gesprekken (Conversations)
Voeg nu een live chat toe aan je website! De mogelijkheden binnen MailBlue zijn uitgebreid met een extra add-on: Gesprekken. Hiermee kun je directe gesprekken voeren met je contacten; niet alleen middels een live chat op je site, maar ook
-
Verbeter jouw deliverability
In dit artikel vind je de do's en don'ts om er met je content voor te zorgen dat jouw e-mails zo goed mogelijk afgeleverd worden. Wat moet je wél doen Gebruik een herkenbare afzender -naam & e-mailadres- en probeer hier consistent
-
Nieuwe feature: Predictive sending
E-mail je (potentiële) klanten nu altijd op het juiste moment! Predictive sending, ofwel voorspellende verzending, is een nieuwe optie binnen MailBlue waardoor jij met het aanklikken van 1 checkbox de mailings naar je klanten exact op het juiste moment kunt
-
De beste e-mail marketing software in 2019
Ben jij op zoek naar de beste e-mail marketing software voor jouw business? Waarschijnlijk word je in jouw zoektocht overspoeld met verschillende software aanbieders. Ieder met andere functionaliteiten en grote prijsverschillen onderling. Daarom vertellen jou hier graag waarom MailBlue /
-
Wat is inbound marketing? De 4 componenten van een inbound marketing strategie
Je hebt waarschijnlijk wel eens gehoord van inbound marketing, maar weet misschien niet wat het verschil is met traditionele online marketing. Inbound marketing is de bewezen marketingmethodologie voor het digitale tijdperk. We leggen je uit wat inbound marketing is, wat
-
Wetgeving GDPR (AVG) & E-mailmarketing in 2018
De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) zal op 25 mei 2018 in werking treden. Dit is wat je moet weten. Disclaimer: De inhoud van deze pagina bevat geen juridisch advies. Deze pagina is alleen bedoeld voor informatieve doeleinden en we raden je ten
-
MailBlue & AVG – Alles wat je moet weten (GDPR)
De afgelopen maanden was het de meest gestelde vraag op onze support en hield het iedere ondernemer bezig. En nog steeds trouwens, de AVG wetgeving die officieel al even van kracht is maar 25 mei 2018 echt in gaat. In
-
MailBlue vs MailChimp: Wat zijn nu de grote verschillen?
MailBlue vs MailChimp: Wat zijn nu de grote verschillen? Je contacten zijn je business, dus om een goede relatie te bevorderen is e-mailmarketing van groot belang. De vraag is nu, welk systeem is voor mijn business het meest geschikt? Om je
-
E-mailmarketing trends – tweede helft 2018
Wat werkt wel, wat werkt niet en waar moet je als marketeer op focussen in de toepassing van jouw e-mailmarketing? Dit zijn het type vragen waar wij ons iedere dag mee bezig houden. Gelukkig kunnen we met het regelmatig verschijnen van
-
De verbeterde WooCommerce Plugin
Vorig jaar verscheen de Deep Data integratie met WooCommerce voor Plus en Professional accounts. Hiermee kon data vanuit WooCommerce gemakkelijk verwerkt worden in ActiveCampaign / MailBlue. De mogelijkheden van deze plugin zijn nu nog uitgebreider! Met de plugin kun je gemakkelijk
-
Verbeter jouw open-rate met deze tips!
We willen natuurlijk allemaal dat onze e-mails zo goed mogelijk gelezen worden. De open-rate hangt af van in hoeverre de e-mails in de inbox van jouw contacten terechtkomen. Daar komt ook nog eens bij dat jouw contacten de e-mails aantrekkelijk