Verbeter jouw open-rate met deze tips!

We willen natuurlijk allemaal dat onze e-mails zo goed mogelijk gelezen worden. De open-rate hangt af van in hoeverre de e-mails in de inbox van jouw contacten terechtkomen. Daar komt ook nog eens bij dat jouw contacten de e-mails aantrekkelijk genoeg moeten vinden om te openen. Twee factoren dus: deliverability en content. In dit artikel […]

Support / Online Marketeer medewerker gezocht

MailBlue B.V. is een jong bedrijf gevestigd in Breda gericht op de verkoop van E-mail marketing software. (+550 klanten) De software wordt ontwikkeld in Amerika waarbij MailBlue B.V. zich volledig richt op het servicen van de klant en de verkoop van de software. E-mail marketing is al sinds het bestaan van internet aantoonbaar een belangrijk […]

De verbeterde WooCommerce Plugin

Vorig jaar verscheen de Deep Data integratie met WooCommerce voor Plus en Professional accounts. Hiermee kon data vanuit WooCommerce gemakkelijk verwerkt worden in ActiveCampaign / MailBlue. De mogelijkheden van deze plugin zijn nu nog uitgebreider! Met de plugin kun je gemakkelijk een automatisering triggeren zodra contacten items in de winkelwagen plaatsen maar de bestelling niet […]

E-mailmarketing trends – tweede helft 2018

E-mailmarketing trends – tweede helft 2018 Wat werkt wel, wat werkt niet en waar moet je als marketeer op focussen in de toepassing van jouw e-mailmarketing? Dit zijn het type vragen waar wij ons iedere dag mee bezig houden. Gelukkig kunnen we met het regelmatig verschijnen van nieuwe data inzicht krijgen in de huidige trends en […]

MailBlue vs MailChimp: Wat zijn nu de grote verschillen?

MailBlue vs MailChimp: Wat zijn nu de grote verschillen?   Je contacten zijn je business, dus om een goede relatie te bevorderen is e-mailmarketing van groot belang. De vraag is nu, welk systeem is voor mijn business het meest geschikt? Om je te helpen deze vraag te beantwoorden, hebben we de belangrijkste verschillen tussen MailBlue […]