Verbeter jouw deliverability

In dit artikel vind je de do’s en don’ts om er met je content voor te zorgen dat jouw e-mails zo goed mogelijk afgeleverd worden. Wat moet je wél doen Gebruik een herkenbare afzender – naam en e-mailadres – en probeer hier consistent in te zijn. Hoe persoonlijker je de e-mail maakt, des te groter de […]

Verbeter jouw open-rate met deze tips!

We willen natuurlijk allemaal dat onze e-mails zo goed mogelijk gelezen worden. De open-rate hangt af van in hoeverre de e-mails in de inbox van jouw contacten terechtkomen. Daar komt ook nog eens bij dat jouw contacten de e-mails aantrekkelijk genoeg moeten vinden om te openen. Twee factoren dus: deliverability en content. In dit artikel […]

Support / Online Marketeer medewerker gezocht

MailBlue B.V. is een jong bedrijf gevestigd in Breda gericht op de verkoop van E-mail marketing software. (+550 klanten) De software wordt ontwikkeld in Amerika waarbij MailBlue B.V. zich volledig richt op het servicen van de klant en de verkoop van de software. E-mail marketing is al sinds het bestaan van internet aantoonbaar een belangrijk […]

De verbeterde WooCommerce Plugin

Vorig jaar verscheen de Deep Data integratie met WooCommerce voor Plus en Professional accounts. Hiermee kon data vanuit WooCommerce gemakkelijk verwerkt worden in ActiveCampaign / MailBlue. De mogelijkheden van deze plugin zijn nu nog uitgebreider! Met de plugin kun je gemakkelijk een automatisering triggeren zodra contacten items in de winkelwagen plaatsen maar de bestelling niet […]

E-mailmarketing trends – tweede helft 2018

E-mailmarketing trends – tweede helft 2018 Wat werkt wel, wat werkt niet en waar moet je als marketeer op focussen in de toepassing van jouw e-mailmarketing? Dit zijn het type vragen waar wij ons iedere dag mee bezig houden. Gelukkig kunnen we met het regelmatig verschijnen van nieuwe data inzicht krijgen in de huidige trends en […]