Chat tool
(en meer): Gesprekken
Voeg nu een live chat toe aan je website! Voer directe gesprekken of volg bezoekers op per e-mail. Alle interactie met jouw potentiële klanten in één overzicht.
Chat tool
(en meer): Gesprekken
Voeg nu een live chat toe aan je website! Voer directe gesprekken of volg bezoekers op per e-mail. Alle interactie met jouw potentiële klanten in één overzicht.
Wat is Gesprekken?
Met Gesprekken kun je een chat widget toevoegen aan je website. Hiermee kun je live chatten met je webitebezoekers, of achteraf een mail sturen wanneer de bezoeker in kwestie niet meer online is. Maar het is méér dan een chat tool.
Zowel de chats als de mailings kun je vanuit één en dezelfde inbox in jouw MailBlue account beheren. Daarnaast kun je ook automations starten op basis van nieuwe chats. Zo zou je het contact bijvoorbeeld automatisch aan je Facebook Custom Audience kunnen toevoegen of een tag toe kunnen voegen (om zo bijvoorbeeld productinteresse te meten).
Je zorgt er voor dat je jouw websitebezoekers een warm welkom heet op je site en een geïnteresseerde bezoeker de kans geeft eventuele vragen direct te stellen. Dit is voor jou de ideale manier om een prospect op te kunnen volgen en waardevolle data te ontvangen over deze websitebezoeker.
Wat is Gesprekken?
Met Gesprekken kun je een chat widget toevoegen aan je website. Hiermee kun je live chatten met je webitebezoekers, of achteraf een mail sturen wanneer de bezoeker in kwestie niet meer online is. Maar het is méér dan een chat tool.
Zowel de chats als de mailings kun je vanuit één en dezelfde inbox in jouw MailBlue account beheren. Daarnaast kun je ook automations starten op basis van nieuwe chats. Zo zou je het contact bijvoorbeeld automatisch aan je Facebook Custom Audience kunnen toevoegen of een tag toe kunnen voegen (om zo bijvoorbeeld productinteresse te meten).
Je zorgt er voor dat je jouw websitebezoekers een warm welkom heet op je site en een geïnteresseerde bezoeker de kans geeft eventuele vragen direct te stellen. Dit is voor jou de ideale manier om een prospect op te kunnen volgen en waardevolle data te ontvangen over deze websitebezoeker.
Méér dan een chat tool
Dat de functionaliteit Gesprekken meer is dan een chat tool, zit voornamelijk in het feit dat alle conversaties samen komen op één plek. Met slechts 1 druk op de knop kun je de gehele contacthistorie terug vinden. Het is een verbinding tussen al het chat- en mailverkeer met een contact. Voor jezelf of je supportteam werkt het overzichtelijk om alle sales- en supportdata op één plek te kunnen vinden en dit geeft je (potentiële) klanten meteen ook een betere ervaring met jouw bedrijf.












Méér dan een chat tool
Dat de functionaliteit Gesprekken meer is dan een chat tool, zit voornamelijk in het feit dat alle conversaties samen komen op één plek. Met slechts 1 druk op de knop kun je de gehele contacthistorie terug vinden. Het is een verbinding tussen al het chat- en mailverkeer met een contact. Voor jezelf of je supportteam werkt het overzichtelijk om alle sales- en supportdata op één plek te kunnen vinden en dit geeft je (potentiële) klanten meteen ook een betere ervaring met jouw bedrijf.
Vandaag nog uitproberen?
Vandaag nog starten?
Waar kun je Gesprekken voor gebruiken?
Waar kun je Gesprekken voor gebruiken?
“Kan ik ook nog eens mijn mailings veel persoonlijker maken”
Sinds ik MailBlue gebruik zie ik de resultaten uit mijn e-mailmarketing groeien. Door slimme ‘triggers’ te gebruiken verstuur ik mailings die nog niet zijn geopend opnieuw, dit leidt direct tot meer resultaat. Vervolgens kan ik ook nog eens mijn mailings veel persoonlijker maken, nee… Niet door een voornaam te noemen maar door iemand enkel mailings te sturen over de onderwerpen waar hij/zij van heeft aangegeven geïnteresseerd te zijn. Bijvoorbeeld door op een bepaalde link te klikken of informatie vanuit een quiz.
– Youri Meuleman
En test het 14 dagen geheel gratis uit.
“Kan ik ook nog eens mijn mailings veel persoonlijker maken”
Sinds ik MailBlue gebruik zie ik de resultaten uit mijn e-mailmarketing groeien. Door slimme ‘triggers’ te gebruiken verstuur ik mailings die nog niet zijn geopend opnieuw, dit leidt direct tot meer resultaat. Vervolgens kan ik ook nog eens mijn mailings veel persoonlijker maken, nee… Niet door een voornaam te noemen maar door iemand enkel mailings te sturen over de onderwerpen waar hij/zij van heeft aangegeven geïnteresseerd te zijn. Bijvoorbeeld door op een bepaalde link te klikken of informatie vanuit een quiz.
– Youri Meuleman
En test het 14 dagen geheel gratis uit.
Overzicht in je support
Geef je bezoekers de support die ze zoeken, op het moment dat zij het nodig hebben. De volgende features binnen Gesprekken zijn ideaal voor jouw supportteam;
- Gebruikersrechten (in te stellen per gebruiker)
- Bundel alle gesprekken op 1 plek
- Rapportages
Jouw supportteam hoeft slechts op het profiel van een contact te klikken om alles terug te kunnen zien. Denk bijvoorbeeld aan de sites die iemand bezocht heeft en de producten die iemand gekocht heeft. Ook kunnen er automatiseringen opgesteld worden voor een automatische follow-up.










Overzicht in je support
Geef je bezoekers de support die ze zoeken, op het moment dat zij het nodig hebben. De volgende features binnen Gesprekken zijn ideaal voor jouw supportteam;
- Gebruikersrechten (in te stellen per gebruiker)
- Bundel alle gesprekken op 1 plek
- Rapportages
Jouw supportteam hoeft slechts op het profiel van een contact te klikken om alles terug te kunnen zien. Denk bijvoorbeeld aan de sites die iemand bezocht heeft en de producten die iemand gekocht heeft. Ook kunnen er automatiseringen opgesteld worden voor een automatische follow-up.
Chat en mail on-the-go met je sitebezoekers
Ook als je team in de buitendienst werkzaam is, kunnen de binnenkomende chats nog bijgewerkt worden via de app.
Er kunnen notificaties naar een mobiel gestuurd worden en vanuit de app kun je reageren op chatberichten.
Download de Gesprekken app via de App Store (iOS)
Download de Gesprekken app via Google Play (Android)
>> Lees eventueel ook de blog indien je meer wilt weten over de mogelijkheden van de chat tool Gesprekken!
Features:
Chat en mail on-the-go met je sitebezoekers
Ook als je team in de buitendienst werkzaam is, kunnen de binnenkomende chats nog bijgewerkt worden via de app.
Er kunnen notificaties naar een mobiel gestuurd worden en vanuit de app kun je reageren op chatberichten.
Download de Gesprekken app via de App Store (iOS)
Download de Gesprekken app via Google Play (Android)
>> Lees eventueel ook de blog indien je meer wilt weten over de mogelijkheden van de chat tool Gesprekken!