Helpcenter

Heb je een MailBlue account en heb je vragen over het gebruik van het systeem? Geen probleem! We hebben namelijk een uitgebreide kennisbank voor je klaarstaan met meer dan 190 artikelen die alle functies en vragen voor je behandelen. Ook hebben we meerdere video’s beschikbaar zodat je direct met ons kunt meekijken hoe je jouw account kunt inrichten.

Neem dan snel een kijkje in ons helpcenter.

Contact Info
MailBlue B.V.
Reduitlaan 27, 4814DC Breda
info@mailblue.nl
Follow Us

Chat tool
(en meer): Gesprekken

Voeg nu een live chat toe aan je website! Voer directe gesprekken of volg bezoekers op per e-mail. Alle interactie met jouw potentiële klanten in één overzicht.

Chat tool
(en meer): Gesprekken

Voeg nu een live chat toe aan je website! Voer directe gesprekken of volg bezoekers op per e-mail. Alle interactie met jouw potentiële klanten in één overzicht.

Wat is Gesprekken?

Met Gesprekken kun je een chat widget toevoegen aan je website. Hiermee kun je live chatten met je webitebezoekers, of achteraf een mail sturen wanneer de bezoeker in kwestie niet meer online is. Maar het is méér dan een chat tool.

Zowel de chats als de mailings kun je vanuit één en dezelfde inbox in jouw MailBlue account beheren. Daarnaast kun je ook automations starten op basis van nieuwe chats. Zo zou je het contact bijvoorbeeld automatisch aan je Facebook Custom Audience kunnen toevoegen of een tag toe kunnen voegen (om zo bijvoorbeeld productinteresse te meten).

Je zorgt er voor dat je jouw websitebezoekers een warm welkom heet op je site en een geïnteresseerde bezoeker de kans geeft eventuele vragen direct te stellen. Dit is voor jou de ideale manier om een prospect op te kunnen volgen en waardevolle data te ontvangen over deze websitebezoeker.

Wat is Gesprekken?

Met Gesprekken kun je een chat widget toevoegen aan je website. Hiermee kun je live chatten met je webitebezoekers, of achteraf een mail sturen wanneer de bezoeker in kwestie niet meer online is. Maar het is méér dan een chat tool.

Zowel de chats als de mailings kun je vanuit één en dezelfde inbox in jouw MailBlue account beheren. Daarnaast kun je ook automations starten op basis van nieuwe chats. Zo zou je het contact bijvoorbeeld automatisch aan je Facebook Custom Audience kunnen toevoegen of een tag toe kunnen voegen (om zo bijvoorbeeld productinteresse te meten).

Je zorgt er voor dat je jouw websitebezoekers een warm welkom heet op je site en een geïnteresseerde bezoeker de kans geeft eventuele vragen direct te stellen. Dit is voor jou de ideale manier om een prospect op te kunnen volgen en waardevolle data te ontvangen over deze websitebezoeker.

Méér dan een chat tool

Dat de functionaliteit Gesprekken meer is dan een chat tool, zit voornamelijk in het feit dat alle conversaties samen komen op één plek. Met slechts 1 druk op de knop kun je de gehele contacthistorie terug vinden. Het is een verbinding tussen al het chat- en mailverkeer met een contact. Voor jezelf of je supportteam werkt het overzichtelijk om alle sales- en supportdata op één plek te kunnen vinden en dit geeft je (potentiële) klanten meteen ook een betere ervaring met jouw bedrijf.

Gesprekken-chat-tool
Gesprekken-chat-tool
Gesprekken-chat-tool
Gesprekken-chat-tool

Méér dan een chat tool

Dat de functionaliteit Gesprekken meer is dan een chat tool, zit voornamelijk in het feit dat alle conversaties samen komen op één plek. Met slechts 1 druk op de knop kun je de gehele contacthistorie terug vinden. Het is een verbinding tussen al het chat- en mailverkeer met een contact. Voor jezelf of je supportteam werkt het overzichtelijk om alle sales- en supportdata op één plek te kunnen vinden en dit geeft je (potentiële) klanten meteen ook een betere ervaring met jouw bedrijf.

Vandaag nog uitproberen?

Vandaag nog starten?

Waar kun je Gesprekken voor gebruiken?

Waar kun je Gesprekken voor gebruiken?

Notificaties

Ontvang notificaties op je dekstop of mobiel bij binnenkomende gesprekken

Filter conversaties

Filter je conversaties om er zo prioriteiten aan te kunnen hangen

Gebruikerstoegang

Geef gebruikers toegang tot het kunnen bekijken / beantwoorden van chatberichten

Rapportages

Inzicht in de cijfers van je gesprekken

Chat & e-mail

Pak gesprekken eenvoudig op via de chat of per e-mail, hierin kun je naadloos schakelen tussen beide kanalen

Auto-reply

Personaliseer het automatische bericht dat zichtbaar wordt zodra je websitebezoeker een chatbericht achterlaat

Verzamel contacten

Maak van websitebezoekers MailBlue contacten

Chats toevoegen aan een contact

Zie alle chatberichten terug in het profiel van je contacten

Notificaties

Ontvang notificaties op je dekstop of mobiel bij binnenkomende gesprekken

Filter conversaties

Filter je conversaties om er zo prioriteiten aan te kunnen hangen

Gebruikerstoegang

Geef gebruikers toegang tot het kunnen bekijken / beantwoorden van chatberichten

Rapportages

Inzicht in de cijfers van je gesprekken

Chat & e-mail

Pak gesprekken eenvoudig op via de chat of per e-mail, hierin kun je naadloos schakelen tussen beide kanalen

Auto-reply

Personaliseer het automatische bericht dat zichtbaar wordt zodra je websitebezoeker een chatbericht achterlaat

Verzamel contacten

Maak van websitebezoekers MailBlue contacten

Chats toevoegen aan een contact

Zie alle chatberichten terug in het profiel van je contacten

“Kan ik ook nog eens mijn mailings veel persoonlijker maken”

Sinds ik MailBlue gebruik zie ik de resultaten uit mijn e-mailmarketing groeien. Door slimme ‘triggers’ te gebruiken verstuur ik mailings die nog niet zijn geopend opnieuw, dit leidt direct tot meer resultaat. Vervolgens kan ik ook nog eens mijn mailings veel persoonlijker maken, nee… Niet door een voornaam te noemen maar door iemand enkel mailings te sturen over de onderwerpen waar hij/zij van heeft aangegeven geïnteresseerd te zijn. Bijvoorbeeld door op een bepaalde link te klikken of informatie vanuit een quiz.

– Youri Meuleman

En test het 14 dagen geheel gratis uit.

“Kan ik ook nog eens mijn mailings veel persoonlijker maken”

Sinds ik MailBlue gebruik zie ik de resultaten uit mijn e-mailmarketing groeien. Door slimme ‘triggers’ te gebruiken verstuur ik mailings die nog niet zijn geopend opnieuw, dit leidt direct tot meer resultaat. Vervolgens kan ik ook nog eens mijn mailings veel persoonlijker maken, nee… Niet door een voornaam te noemen maar door iemand enkel mailings te sturen over de onderwerpen waar hij/zij van heeft aangegeven geïnteresseerd te zijn. Bijvoorbeeld door op een bepaalde link te klikken of informatie vanuit een quiz.

– Youri Meuleman

En test het 14 dagen geheel gratis uit.

Overzicht in je support

Geef je bezoekers de support die ze zoeken, op het moment dat zij het nodig hebben. De volgende features binnen Gesprekken zijn ideaal voor jouw supportteam;

  • Gebruikersrechten (in te stellen per gebruiker)
  • Bundel alle gesprekken op 1 plek
  • Rapportages

Jouw supportteam hoeft slechts op het profiel van een contact te klikken om alles terug te kunnen zien. Denk bijvoorbeeld aan de sites die iemand bezocht heeft en de producten die iemand gekocht heeft. Ook kunnen er automatiseringen opgesteld worden voor een automatische follow-up.

chat-tool-mailblue
chat-tool-mailblue
chat-tool-mailblue
chat-tool-mailblue

Overzicht in je support

Geef je bezoekers de support die ze zoeken, op het moment dat zij het nodig hebben. De volgende features binnen Gesprekken zijn ideaal voor jouw supportteam;

  • Gebruikersrechten (in te stellen per gebruiker)
  • Bundel alle gesprekken op 1 plek
  • Rapportages

Jouw supportteam hoeft slechts op het profiel van een contact te klikken om alles terug te kunnen zien. Denk bijvoorbeeld aan de sites die iemand bezocht heeft en de producten die iemand gekocht heeft. Ook kunnen er automatiseringen opgesteld worden voor een automatische follow-up.

Chat en mail on-the-go met je sitebezoekers

Ook als je team in de buitendienst werkzaam is, kunnen de binnenkomende chats nog bijgewerkt worden via de app.
Er kunnen notificaties naar een mobiel gestuurd worden en vanuit de app kun je reageren op chatberichten.

Download de Gesprekken app via de App Store (iOS)
Download de Gesprekken app via Google Play (Android)

chat-widget-gesprekken

>> Lees eventueel ook de blog indien je meer wilt weten over de mogelijkheden van de chat tool Gesprekken!

 

Features:

Chat en mail on-the-go met je sitebezoekers

Ook als je team in de buitendienst werkzaam is, kunnen de binnenkomende chats nog bijgewerkt worden via de app.
Er kunnen notificaties naar een mobiel gestuurd worden en vanuit de app kun je reageren op chatberichten.

Download de Gesprekken app via de App Store (iOS)
Download de Gesprekken app via Google Play (Android)

chat-widget-gesprekken

>> Lees eventueel ook de blog indien je meer wilt weten over de mogelijkheden van de chat tool Gesprekken!

 

Features:

Stel een customized auto-reply bericht in

Er wordt meteen een contactprofiel aangemaakt in MailBlue wanneer een bezoeker jou een chatbericht stuurt

Ook de branding van de tool is te personaliseren naar jouw bedrijfslogo / styling

Je kunt er automatiseringen mee triggeren en zo bijvoorbeeld automatisch follow-ups mails sturen

Stel een customized auto-reply bericht in

Er wordt meteen een contactprofiel aangemaakt in MailBlue wanneer een bezoeker jou een chatbericht stuurt

Ook de branding van de tool is te personaliseren naar jouw bedrijfslogo / styling

Je kunt er automatiseringen mee triggeren en zo bijvoorbeeld automatisch follow-ups mails sturen

Vandaag nog starten?

Vandaag nog starten?

14 dagen gratis

Community met 1450+ leden

1 jaar gratis academy

14 dagen gratis

Community met 1450+ leden

1 jaar gratis academy