Helpcenter

Heb je een MailBlue account en heb je vragen over het gebruik van het systeem? Geen probleem! We hebben namelijk een uitgebreide kennisbank voor je klaarstaan met meer dan 190 artikelen die alle functies en vragen voor je behandelen. Ook hebben we meerdere video’s beschikbaar zodat je direct met ons kunt meekijken hoe je jouw account kunt inrichten.

Neem dan snel een kijkje in ons helpcenter.

Contact Info
MailBlue B.V.
Reduitlaan 27, 4814DC Breda
info@mailblue.nl
Follow Us

Customer Success medewerker gezocht 32-40uur

Customer Success medewerker gezocht 32-40uur

MailBlue is een jong bedrijf gevestigd in Breda gericht op de verkoop van E-mail marketing software (+1550 klanten). De software wordt ontwikkeld in Amerika waarbij MailBlue zich volledig richt op het servicen van de klant en de verkoop van de software.

E-mail marketing is al sinds het bestaan van internet aantoonbaar een belangrijk medium voor coaches, retailers en corporates. Het wordt alsmaar belangrijker dat een bedrijf de juiste combinatie tussen online en offline communicatie vindt. MailBlue werkt nauw samen met Social Catch, de online partner voor veel MailBlue-klanten op gebied van Facebook/Instagram advertising en data management.

Onze voornaamste dienst is:

• Automation/E-mail Marketing software servicen aan klanten. Momenteel zijn wij per direct op zoek naar een Customer Success Medewerker (M/V). Het betreft een part-/fulltime baan op onze locatie in Breda aan de Reduitlaan 27 (32-40uur).

Werkzaamheden:

• Het beheren van onze support (telefonisch en per mail).
• Het beheren van ons klantportaal.
• Het creëren van (screen)video’s van onze software/marketing.
• Beheren van de MailBlue Community met fans en klanten.
• Automatiseren van interne processen.
• Klanten net een stap verder helpen om hun succes te vergroten en ze te laten groeien.
• Bereid om in het weekend de binnenkomende tickets te monitoren.
• Van klanten naar fans met een glimlach 🙂
• Be Creative!

Er zijn mogelijkheden om op lange termijn door te groeien binnen MailBlue als marketeer.

Wat kun je van ons verwachten?

• Een rustige werkplek in een creatief kantoorpand binnen de gedeelde ruimte van Social Catch (we zijn nu met 8 personen)
• Je kan rekenen op actieve werkweken vol uitdaging.
• We zorgen dat je de juiste tools tot je beschikking hebt om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren.
• Eens per kwartaal hebben we een borrel met het team en streven we er naar om een escape room in de omgeving te doen met het hele team.
• Een reëel salaris conform de werkzaamheden.

Wat vragen wij er voor terug?

• MBO/HBO werk- en denkniveau is van belang.
• Eigen inbreng, inzet, probleemoplossend denkvermogen.
• Juiste beheersing van de Nederlandse en Engelse taal zijn belangrijk.
• Creativiteit, motivatie en plezier.

Je kunt je motivatie en CV naar info@mailblue.nl mailen.