Helpcenter

Heb je een MailBlue account en heb je vragen over het gebruik van het systeem? Geen probleem! We hebben namelijk een uitgebreide kennisbank voor je klaarstaan met meer dan 190 artikelen die alle functies en vragen voor je behandelen. Ook hebben we meerdere video’s beschikbaar zodat je direct met ons kunt meekijken hoe je jouw account kunt inrichten.

Neem dan snel een kijkje in ons helpcenter.

Contact Info
MailBlue B.V.
Reduitlaan 27, 4814DC Breda
info@mailblue.nl
Follow Us

De kracht van e-mailmarketing in combinatie met Facebook Custom Audiences

De kracht van e-mailmarketing in combinatie met Facebook Custom Audiences

Je kunt leads verzamelen, targeten en zorgen dat zij converteren naar klanten door een koppeling te leggen tussen Facebook en MailBlue. Via Facebook Custom Audiences kun je een (potentiële) klant heel gericht benaderen op basis van in welke fase hij/zij zich binnen de customer journey begeeft.

 

De kracht van het opvolgen via Facebook Ads

Op Facebook scrollen mensen op zoek naar iets waar ze hun aandacht op willen richten. Via Facebook Ads kun je heel scherp en doelgericht targeten op de interesses en/of kenmerken van een lead, zodat je de type persoon bereikt die ook werkelijk aandacht heeft voor jouw advertentie. Ook zijn de advertentiekosten per lead er duidelijk inzichtelijk.

 

 

De opvolging vanuit MailBlue

Binnen MailBlue heb je de stappen van een contact in de funnel inzichtelijk, waardoor je zicht krijgt op binnen welke fase van de customer journey zij zich bevinden. Deze data kun je gebruiken door ze automatisch aan bepaalde Facebook Custom Audiences in Facebook te verwijderen en toe te voegen, omdat de interesses per fase verschillen. Zo ben je er zeker van dat je ze altijd de advertenties laat zien waar hun interesse op dat moment ook ligt.

 

Waar je jouw contacten op kunt targeten

Je kunt binnen MailBlue dus automatisch contacten toevoegen aan Facebook Custom Audiences. Je kunt je publiek heel gericht op bijna ieder gedrag dat zij vertonen targeten door eenvoudig een Facebook Ad stap toe te voegen in je automatisering. Een aantal voorbeelden op basis waarvan je zou targeten:

 Een bezoek op je website
Persoonlijke interesses
Werkveld
Contacten die op een link in je mail hebben geklikt
Customer lifetime value
In contact met je salesteam
Functietitel
Quiz resultaten
Datum ingeschreven
Aangekochte producten
Informatie binnen eigen velden
Type organisatie
Contacten die (bepaalde) mails van je geopend hebben
Geografische locatie

 

Deze functionaliteit is in MailBlue mogelijk vanaf een Plus account.

Heb je nog geen MailBlue account? Vraag dan hier je gratis proefaccount aan.