Helpcenter

Heb je een MailBlue account en heb je vragen over het gebruik van het systeem? Geen probleem! We hebben namelijk een uitgebreide kennisbank voor je klaarstaan met meer dan 190 artikelen die alle functies en vragen voor je behandelen. Ook hebben we meerdere video’s beschikbaar zodat je direct met ons kunt meekijken hoe je jouw account kunt inrichten.

Neem dan snel een kijkje in ons helpcenter.

Contact Info
MailBlue B.V.
Reduitlaan 27, 4814DC Breda
info@mailblue.nl
Follow Us

Dynamische Content

Wees nog persoonlijker en stuur enkel relevante content naar je contacten

Dynamische Content

Wees nog persoonlijker en stuur enkel relevante content naar je contacten

Wat is dynamische content?

Laat precies datgene aan je contacten zien wat voor hen interessant is. Door gebruik te maken van dynamische content kun je dezelfde mail naar je lijst sturen, maar op basis van persoonlijke informatie andere content of afbeeldingen laten zien. Je gebruikt de verzamelde interesses en kenmerken van je contacten voor een persoonlijkere ervaring met jouw mailings.

Wat is dynamische content?

Laat precies datgene aan je contacten zien wat voor hen interessant is. Door gebruik te maken van dynamische content kun je dezelfde mail naar je lijst sturen, maar op basis van persoonlijke informatie andere content of afbeeldingen laten zien. Je gebruikt de verzamelde interesses en kenmerken van je contacten voor een persoonlijkere ervaring met jouw mailings.

Wissel je content en afbeeldingen af

Met dynamische content kun je op basis van de informatie van je contacten andere content en afbeeldingen laten zien. Zo zorg je dat je mails altijd relevant zijn en gaan je contacten sneller over tot aankoop. Je kunt deze persoonlijke ervaring automatiseren, zodat iedereen die bijvoorbeeld ooit product A al gekocht heeft de speciale actie over product A niet nogmaals in de mail te zien krijgt. Hiervoor hoef je dus geen geheel losse mail voor op te stellen, maar je geeft in diezelfde mail aan dat enkel dat gedeelte niet zichtbaar hoeft te zijn voor contacten die de aankoop al voltooid hebben.

Stuur de gepaste call to action

Niet iedereen zit in dezelfde fase van de customer journey. Een bestaande klant doe je een ander aanbod dan iemand die nog geen klant is. Daarom kun je met dynamische content ook altijd de gepaste call to action laten zien, wat vervolgens tot de gewenste actie voor dit type klant leidt.

Benieuwd hoe het werkt? Hier lichten we toe hoe je conditionele content aan je mails toevoegt.

dynamische-content-mailblue-activecampaign
dynamische-content-mailblue-activecampaign
dynamische-content-mailblue-activecampaign
dynamische-content-mailblue-activecampaign

Wissel je content en afbeeldingen af

Met dynamische content kun je op basis van de informatie van je contacten andere content en afbeeldingen laten zien. Zo zorg je dat je mails altijd relevant zijn en gaan je contacten sneller over tot aankoop. Je kunt deze persoonlijke ervaring automatiseren, zodat iedereen die bijvoorbeeld ooit product A al gekocht heeft de speciale actie over product A niet nogmaals in de mail te zien krijgt. Hiervoor hoef je dus geen geheel losse mail voor op te stellen, maar je geeft in diezelfde mail aan dat enkel dat gedeelte niet zichtbaar hoeft te zijn voor contacten die de aankoop al voltooid hebben.

Stuur de gepaste call to action

Niet iedereen zit in dezelfde fase van de customer journey. Een bestaande klant doe je een ander aanbod dan iemand die nog geen klant is. Daarom kun je met dynamische content ook altijd de gepaste call to action laten zien, wat vervolgens tot de gewenste actie voor dit type klant leidt.

Benieuwd hoe het werkt? Hier lichten we toe hoe je conditionele content aan je mails toevoegt.

Vandaag nog starten?

Vandaag nog starten?

14 dagen gratis

Community met 1450+ leden

1 jaar gratis academy

14 dagen gratis

Community met 1450+ leden

1 jaar gratis academy