Dynamische Content

Wees nog persoonlijker en stuur enkel relevante content naar je contacten

Home » E-mailmarketing » Dynamische Content

Met dynamische content laat precies datgene aan je contacten zien wat voor hen interessant is. Door gebruik te maken van dynamische content kun je dezelfde mail naar je lijst sturen, maar op basis van persoonlijke informatie andere content of afbeeldingen laten zien. Je gebruikt de verzamelde interesses en kenmerken van je contacten voor een persoonlijkere ervaring met jouw mailings.

mailblue dynamische content e-mail

Wissel je content en afbeeldingen af

Met dynamische content kun je op basis van de informatie van je contacten andere content en afbeeldingen laten zien. Zo zorg je dat je mails altijd relevant zijn en gaan je contacten sneller over tot aankoop. Je kunt deze persoonlijke ervaring automatiseren, zodat iedereen die bijvoorbeeld ooit product A al gekocht heeft de speciale actie over product A niet nogmaals in de mail te zien krijgt. Hiervoor hoef je dus geen geheel losse mail voor op te stellen, maar je geeft in diezelfde mail aan dat enkel dat gedeelte niet zichtbaar hoeft te zijn voor contacten die de aankoop al voltooid hebben.

Stuur de gepaste call to action

Niet iedereen zit in dezelfde fase van de customer journey. Een bestaande klant doe je een ander aanbod dan iemand die nog geen klant is. Daarom kun je met dynamische content ook altijd de gepaste call to action laten zien, wat vervolgens tot de gewenste actie voor dit type klant leidt.

Benieuwd hoe het werkt? Hier lichten we toe hoe je conditionele content aan je mails toevoegt.

Klaar om te starten met e-mailmarketing?

Met MailBlue stuur jij gemakkelijk jouw volgende nieuwsbrief en ontwikkel je marketingfunnels. Liever eerst even proberen? Je kunt hier gemakkelijk jouw proefaccount aanmaken >

Wil je meer informatie over onze software? Download dan onze brochure of neem vrijblijvend contact met ons op. Onze e-mailmarketing toppers staan voor je klaar.

Download gratis:
E-mailmarketing
handboek

  • Ontdek de kracht van e-mailmarketing
  • Hoe je jouw nieuwsbrieven kunt automatiseren
  • Hoe je doorlopend omzet kunt generen
  • Inclusief stappenplannen voor het bouwen van funnels

Start vandaag nog met MailBlue.

Probeer het gratis. Geen betaling vereist. Direct aan de slag.

>