Met dynamische content laat precies datgene aan je contacten zien wat voor hen interessant is. Door gebruik te maken van dynamische content kun je dezelfde mail naar je lijst sturen, maar op basis van persoonlijke informatie andere content of afbeeldingen laten zien. Je gebruikt de verzamelde interesses en kenmerken van je contacten voor een persoonlijkere ervaring met jouw mailings.
Wissel je content en afbeeldingen af
Met dynamische content kun je op basis van de informatie van je contacten andere content en afbeeldingen laten zien. Zo zorg je dat je mails altijd relevant zijn en gaan je contacten sneller over tot aankoop. Je kunt deze persoonlijke ervaring automatiseren, zodat iedereen die bijvoorbeeld ooit product A al gekocht heeft de speciale actie over product A niet nogmaals in de mail te zien krijgt. Hiervoor hoef je dus geen geheel losse mail voor op te stellen, maar je geeft in diezelfde mail aan dat enkel dat gedeelte niet zichtbaar hoeft te zijn voor contacten die de aankoop al voltooid hebben.
Stuur de gepaste call to action
Niet iedereen zit in dezelfde fase van de customer journey. Een bestaande klant doe je een ander aanbod dan iemand die nog geen klant is. Daarom kun je met dynamische content ook altijd de gepaste call to action laten zien, wat vervolgens tot de gewenste actie voor dit type klant leidt.
Met MailBlue stuur jij gemakkelijk jouw volgende nieuwsbrief en ontwikkel je marketingfunnels. Liever eerst even proberen? Je kunt hier gemakkelijk jouw proefaccount aanmaken >
Naar wie mogen wij het handboek e-mailmarketing toesturen?
Bij het invullen van je e-mailadres ontvang je het online handboek en zul je hierna waardevolle content met betrekking tot e-mailmarketing van ons ontvangen. Wil je dit liever niet? Dan kun je je altijd uitschrijven.