Met elke email die je verstuurt, elk belletje dat je doet en elke conversie die je binnenhaalt, verzamel je data. Maar hoe kun je deze data nu het beste toepassen om het maximale uit je e-mailmarketing te halen? Met Machine Learning wordt deze data automatisch verwerkt en er wordt gekeken naar slimme oplossingen voor jouw bedrijf.
Wanneer kun je het beste een mail versturen? Hoe groot is de kans dat een contact ook uiteindelijk een klant wordt? Dit zijn het type vragen die moeilijk te beantwoorden zijn. Maar met Machine Learning wordt dit automatisch berekend zodat je het direct kunt toepassen in jouw e-mailmarketing.
Bovendien kies jij zelf welke informatie belangrijk is voor jouw business. Zo filter je al het onnodige er uit en focus je enkel op dat wat jouw bedrijf naar het volgende level kan tillen.
Waarom is het waardevol voor jouw business?
Met Machine Learning ga je net een stapje verder. In plaats van dat je groepen contacten op dezelfde manier opvolgt op basis van gemeenschappelijke kenmerken, zorg je er met Machine Learning voor dat je per individueel contact een persoonlijke opvolging hebt. En dat geautomatiseerd; je hoeft dus niet voor ieder persoon een aparte customer journey uit te werken. Dit doet Machine Learning namelijk al voor je.
Download gratis: E-mailmarketing handboek
Ontdek de kracht van e-mailmarketing
Hoe je jouw nieuwsbrieven kunt automatiseren
Hoe je doorlopend omzet kunt generen
Inclusief stappenplannen voor het bouwen van funnels
Focus op leads waarvan de kans dat ze converteren het grootst is
Verspil je tijd niet aan leads die toch nooit klant zullen worden en verlies het zicht niet op de leads die bijna op het punt stonden te converteren. Als je weet welke deals de hoogste slagingskans hebben, kunnen jij en je sales team je hier volledig op focussen en meer klanten binnenhalen.
Wanneer je contacten een mail ontvangen op het moment dat voor hen persoonlijk het beste uitkomt, krijg je meer opens en clicks wat uiteindelijk ook leidt tot meer sales. Met voorspellende verzending kun je geautomatiseerde mails altijd op het juiste moment versturen.
Met MailBlue stuur jij gemakkelijk jouw volgende nieuwsbrief en ontwikkel je marketingfunnels. Liever eerst even proberen? Je kunt hier gemakkelijk jouw proefaccount aanmaken >
Naar wie mogen wij het handboek e-mailmarketing toesturen?
Bij het invullen van je e-mailadres ontvang je het online handboek en zul je hierna waardevolle content met betrekking tot e-mailmarketing van ons ontvangen. Wil je dit liever niet? Dan kun je je altijd uitschrijven.