Met site messaging, ofwel website berichten, kun je jouw bezoekers benaderen op het moment dat ze het meest betrokken zijn met je business.
Het is dus een extra methode om jouw marketingberichten zichtbaar te krijgen, zonder dat je er een mail voor moet sturen. Zo kun je het bijvoorbeeld gebruiken om updates over je bedrijf te delen, een product aan te prijzen, een mogelijkheid te bieden om een afspraak in te plannen of je bezoekers gewoon even persoonlijk aan te spreken.
Je kunt de berichten volledig naar wens aanpassen. Kies je eigen kleuren, voeg een foto of je logo toe, zodat het volledig aansluit bij de look & feel van jouw onderneming.
Spreek je bezoekers persoonlijk aan
Gebruik de contactinformatie die je hebt verzameld in jouw MailBlue account om je bezoekers persoonlijk aan te spreken en in te haken op hun eerdere interacties met jouw bedrijf.
Te gebruiken in automations!
Site messaging kun je gebruiken in je automations. Hiermee laat je altijd precies op het juiste moment het juiste bericht zien aan je bezoekers. Hebben ze bijvoorbeeld een bepaald product bekeken op je website? Laat dan een bericht zien waarin je een kortingscode aanbiedt. Zo haal jij ze over om uiteindelijk over te gaan tot aankoop.
Download gratis: E-mailmarketing handboek
Ontdek de kracht van e-mailmarketing
Hoe je jouw nieuwsbrieven kunt automatiseren
Hoe je doorlopend omzet kunt generen
Inclusief stappenplannen voor het bouwen van funnels
Laat een website bericht zien waarin een product wordt aangeprezen die het contact eerder al heeft bekeken
Kortingscodes
Bied een kortingscode aan die te gebruiken is in de productcategorie waar jouw contact interesse in heeft
Sales
Heeft iemand al meerdere keren jouw sales contactpagina bezocht? Gebruik dan site messaging om een bericht te tonen waarin je aanbiedt om een afspraak in te plannen
Persoonlijke touch
Spreek je contacten aan bij hun naam en heet ze welkom op je website, voor een persoonlijke touch
Hoe kun je contacten persoonlijk benaderen op je website?
Het leuke aan het automatiseren van site messages, is dat je op basis van de contactinformatie die je hebt verzameld kunt bepalen wat je aan wie laat zien. Zo is het altijd persoonlijk en relevant. Je kunt je contacten bijvoorbeeld benaderen op basis van:
Interesses
Pagina's bezocht
E-mails geopend
Lead kwalificatie
Type business
Functie
Geografie
Datum ingeschreven
Laatste aankoop
En nog veel meer...
Klaar om te starten met e-mailmarketing?
Met MailBlue stuur jij gemakkelijk jouw volgende nieuwsbrief en ontwikkel je marketingfunnels. Liever eerst even proberen? Je kunt hier gemakkelijk jouw proefaccount aanmaken >
Naar wie mogen wij het handboek e-mailmarketing toesturen?
Bij het invullen van je e-mailadres ontvang je het online handboek en zul je hierna waardevolle content met betrekking tot e-mailmarketing van ons ontvangen. Wil je dit liever niet? Dan kun je je altijd uitschrijven.