Helpcenter

Heb je een MailBlue account en heb je vragen over het gebruik van het systeem? Geen probleem! We hebben namelijk een uitgebreide kennisbank voor je klaarstaan met meer dan 190 artikelen die alle functies en vragen voor je behandelen. Ook hebben we meerdere video’s beschikbaar zodat je direct met ons kunt meekijken hoe je jouw account kunt inrichten.

Neem dan snel een kijkje in ons helpcenter.

Contact Info
MailBlue B.V.
Reduitlaan 27, 4814DC Breda
info@mailblue.nl
Follow Us

Nieuwe feature beschikbaar: Gesprekken (Conversations)

Nieuwe feature beschikbaar: Gesprekken (Conversations)

Voeg nu een live chat toe aan je website! De mogelijkheden binnen MailBlue zijn uitgebreid met een extra add-on: Gesprekken. Hiermee kun je directe gesprekken voeren met je contacten; niet alleen middels een live chat op je site, maar ook e-mail contact en het gebruik van één algemene inbox voegen de interacties die je met je (potentiële) klanten hebt overzichtelijk samen in de MailBlue omgeving. Een bezoeker op je website die een vraag stelt via de chat widget kan nu ook meteen als contact aangemaakt worden in MailBlue.

Wat kun je met Gesprekken (Conversations)?

Je kunt de live chat widget van Gesprekken toevoegen op je website en zo uiteindelijk ook automatiseringen laten triggeren als iemand zijn e-mailadres achterlaat. Je kunt zo bijvoorbeeld tags toevoegen (zoals: productinteresse), iemand toevoegen aan een Facebook Custom Audience, een contact aan deals toe laten voegen en nog veel meer.

Met één klik kun je bij een contact in MailBlue de gehele historie aan chat- en e-mail gesprekken terugvinden. Dit zorgt ervoor dat al je sales en support data zichtbaar is op één plek en geeft je klanten een betere klantenservice ervaring.

Binnen Gesprekken kun je eenvoudig schakelen van chat naar contact per e-mail, met 1 druk op de knop. Je kunt in het vervolgcontact per mail automatisch een tijdstempel mee laten geven zodat het in één oogopslag duidelijk is dat het een opvolging betreft van het eerdere chatbericht. Tevens kun je het huidig mailadres waar tickets op binnen komen (je helpdesk bijvoorbeeld) naar de inbox van MailBlue door laten sturen zodat je alle communicaties op één plek kunt beheren.

Welke opties kun je verwachten binnen Gesprekken?

 Chat en e-mail: pak gesprekken eenvoudig op via de chat of per e-mail, hierin kun je naadloos schakelen tussen mail of chat

   Auto-reply: personaliseer het automatische bericht dat zichtbaar wordt zodra je websitebezoeker een chatbericht achterlaat

  Verzamel contacten: maak van websitebezoekers MailBlue contacten
  Chats toevoegen aan contact: zie alle chatberichten terug bij de contactinformatie van een contact

  Beheer gesprekken: markeer gesprekken als open of compleet

   Notificaties: ontvang notificaties op je desktop of mobiel bij binnenkomende gesprekken

  Filter conversaties: filter je conversaties om er zo prioriteiten aan te kunnen hangen
  Gebruikerstoegang: geef gebruikers toegang tot het kunnen bekijken van berichten of het kunnen bekijken én beantwoorden van berichten

  Rapportages: zie de cijfers in van je gesprekken

Deze extra add-on bovenop je abonnement is nu beschikbaar voor €19,- per afgenomen ‘seat’, per maand. Met een seat kun je een gebruiker ‘Agent’ maken binnen de Gesprekken Inbox waardoor deze de Inbox in kan zien en kan reageren op binnenkomende e-mails en chatberichten.

Wil jij Gesprekken 14 dagen gratis proberen? Klik dan hier!
N.B.: Je dient een lopend abonnement te hebben bij MailBlue om hier gebruik van te kunnen maken.

Post a Comment