Alles uit Starter
Geavanceerde marketing automatiseringen
Verbind meerdere acties, wachttijden en vertakkingen om complexe automatiseringen te bouwen.
Onbeperkt aantal stappen per automatisering
Elke automatisering begint met een trigger, ook wel een voorwaarde die de automatisering start. Acties van de lezer bepalen wat er vervolgens gebeurt, zoals het verzenden van een e-mail (zoals een herinnering rondom de verlaten winkelwagen), het toevoegen van een wachtstap (zoals 3 dagen wachten voor een follow-up e-mail) of het bewerken van een tag.
Automatiseringen overzicht
Krijg inzicht in het overzicht van verschillende automatiseringen en hoe deze met elkaar samenwerken.
Content generator
AI
Genereer sterke content op basis van AI, afgestemd op jouw wensen en gevraagde tone-of-voice. Met MailBlue genereer je suggesties voor teksten die perfect passen bij jouw e-mailcampagnes en automatiseringen.
Pop-up & zwevende formulieren
Maak eigen formulieren, waar contacten hun gegevens kunnen achterlaten, en integreer zowel inline-, pop-up of zwevende formulieren op je website.
Lead scoring op contactpersonen
Kwalificeer de waarde van contactpersonen aan de hand van een puntentelling. Hoe hoger het aantal punten, hoe beter de interactie met het contactpersoon is. Op basis van de puntentelling kan de opvolging gepersonaliseerd worden in automatiseringen.
Marketing omzet rapportages
Inzicht krijgen in de omzet die gerealiseerd is? Gebruik marketing omzet rapportages om de resultaten van je e-mailcampagnes en automatiseringen in te zien.
Geavanceerde integraties
Koppel meer dan 500 basisintegraties en geavanceerde integraties om waardevolle gegevens uit andere kanalen aan contactpersonen toe te voegen.. Dit om effectiever gebruik te maken van (e-mail)marketing. Met uitzondering van Salesforce, Microsoft Dynamics & Zendesk.
Lead ads integratie uit Google, Facebook & LinkedIn
Integreer je automatiseringen met populaire advertentieplatforms om contacten te beheren, gegevens te delen en je leadgeneratie te synchroniseren.
Custom audiences in Google, Facebook & LinkedIn
Integreer je automatiseringen met populaire advertentieplatforms om contacten te beheren, gegevens te delen en je leadgeneratie te synchroniseren.
Landingspagina’s
Maak moeiteloos effectieve, sales-geoptimaliseerde landingspagina’s zonder kennis van codering. Gebruik onze eenvoudige ontwerptool met drag-and-drop waarbij je je favoriete elementen naar de pagina sleept.
Geavanceerde E-commerce automatiseringen
Stuur contactpersonen automatische e-mails of SMS berichten op basis van hun aankoopgedrag. Herinner contactpersonen aan een verlaten winkelwagen. Maak hierin gebruik van tientallen kant-en-klare automatisering templates binnen MailBlue.
Beheerdersrechten per gebruiker
Stel de rechten per gebruiker in, beheer eigen groepen met rechten voor gebruikers in het account.
10x je contactenlimiet als verzendlimiet
Je kunt per maand tot 10x je contactlimiet aan e-mails verzenden. Heb je bijvoorbeeld een abonnement voor 5.000 contacten, dan kun je tot 50.000 e-mails per maand verzenden. Zo heb je alle ruimte voor nieuwsbrieven, campagnes en automatiseringen zonder zorgen over je limiet. Verwacht je meer e-mails nodig te hebben? Neem dan contact met ons op.
1 Gebruiker
Het aantal gebruikersaccounts dat je met jouw pakket ontvangt. Extra gebruikers zijn beschikbaar als add-on.
Pipeline, accounts & deal beheer
Beheer de verschillende pipelines, organisaties en deals binnen het MailBlue CRM. Personaliseer de omgeving op ieder bedrijf om aansluiting te creëren op teams die er mee werken.
Sales automatiseringen
Maak geautomatiseerde opvolgingen gekoppeld aan het CRM in MailBlue en integreer het met andere software voor één customer journey voor sales medewerkers en leads.
Lead scoring op deals
Kwalificeer de waarde van deals aan de hand van een puntentelling. Hoe hoger het aantal punten, hoe beter de interactie binnen de deal is. Aan de hand van de puntentelling kan de opvolging gepersonaliseerd worden in automatiseringen of het CRM systeem.
Taken beheer
Creeër en beheer taken voor deals in het CRM systeem via de overzichtelijke takenlijst.
CRM rapportages
Maak gebruik van rapportages om resultaten over deals in te zien.
1:1 emails
Verstuur geautomatiseerde 1-1 e-mails doormiddel van een koppeling met een eigen persoonlijke e-mailadres om de verkoopbetrokkenheid zo groot mogelijk te krijgen.
Deal voorspellingen
AI
Bereken automatisch de winkans van deals op basis van bestaande data in het MailBlue CRM uit eerder gewonnen en verloren deals.
Sentiment Analyses
AI
Sentimentanalyse maakt gebruik van machine learning (AI) om te bepalen of een tekst positief, negatief of neutraal is. Je kunt sentimentanalyse inzetten om snel inzicht te krijgen in de impact van je interacties met klanten, automatiseringen te activeren als een sentiment verandert en je contacten te segmenteren.