Site messaging
Benader je bezoekers direct zodra ze op je website komen.
Site messaging
Benader je bezoekers direct zodra ze op je website komen.
Wat is site messaging?
Met site messaging, ofwel website berichten, kun je jouw bezoekers benaderen op het moment dat ze het meest betrokken zijn met je business.
Het is dus een extra methode om jouw marketingberichten zichtbaar te krijgen, zonder dat je er een mail voor moet sturen. Zo kun je het bijvoorbeeld gebruiken om updates over je bedrijf te delen, een product aan te prijzen, een mogelijkheid te bieden om een afspraak in te plannen of je bezoekers gewoon even persoonlijk aan te spreken.
Je kunt de berichten volledig naar wens aanpassen. Kies je eigen kleuren, voeg een foto of je logo toe, zodat het volledig aansluit bij de look & feel van jouw onderneming.
Wat is site messaging?
Met site messaging, ofwel website berichten, kun je jouw bezoekers benaderen op het moment dat ze het meest betrokken zijn met je business.
Het is dus een extra methode om jouw marketingberichten zichtbaar te krijgen, zonder dat je er een mail voor moet sturen. Zo kun je het bijvoorbeeld gebruiken om updates over je bedrijf te delen, een product aan te prijzen, een mogelijkheid te bieden om een afspraak in te plannen of je bezoekers gewoon even persoonlijk aan te spreken.
Je kunt de berichten volledig naar wens aanpassen. Kies je eigen kleuren, voeg een foto of je logo toe, zodat het volledig aansluit bij de look & feel van jouw onderneming.
Spreek je bezoekers persoonlijk aan
Gebruik de contactinformatie die je hebt verzameld in jouw MailBlue account om je bezoekers persoonlijk aan te spreken en in te haken op hun eerdere interacties met jouw bedrijf.
Te gebruiken in automations!
Site messaging kun je gebruiken in je automations. Hiermee laat je altijd precies op het juiste moment het juiste bericht zien aan je bezoekers. Hebben ze bijvoorbeeld een bepaald product bekeken op je website? Laat dan een bericht zien waarin je een kortingscode aanbiedt. Zo haal jij ze over om uiteindelijk over te gaan tot aankoop.












Spreek je bezoekers persoonlijk aan
Gebruik de contactinformatie die je hebt verzameld in jouw MailBlue account om je bezoekers persoonlijk aan te spreken en in te haken op hun eerdere interacties met jouw bedrijf.
Te gebruiken in automations!
Site messaging kun je gebruiken in je automations. Hiermee laat je altijd precies op het juiste moment het juiste bericht zien aan je bezoekers. Hebben ze bijvoorbeeld een bepaald product bekeken op je website? Laat dan een bericht zien waarin je een kortingscode aanbiedt. Zo haal jij ze over om uiteindelijk over te gaan tot aankoop.
Vandaag nog uitproberen?
Vandaag nog starten?
Waar kun je site messaging voor gebruiken?
Waar kun je site messaging voor gebruiken?












“Er zijn oneindig veel mogelijkheden die ons veel tijd schelen”
Als Social Media Ondernemer helpen wij ondernemers bij alles rondom hun social media marketing. Veel van onze leden (en wij zelf) maken enthousiast gebruik van de tool. Er zijn oneindig veel mogelijkheden die ons veel tijd schelen. Ook leveren ze vliegensvlugge Nederlandse support en zijn ze altijd bereid te helpen.
– Social Media Ondernemer
En test het 14 dagen geheel gratis uit.
“Er zijn oneindig veel mogelijkheden die ons veel tijd schelen”
Als Social Media Ondernemer helpen wij ondernemers bij alles rondom hun social media marketing. Veel van onze leden (en wij zelf) maken enthousiast gebruik van de tool. Er zijn oneindig veel mogelijkheden die ons veel tijd schelen. Ook leveren ze vliegensvlugge Nederlandse support en zijn ze altijd bereid te helpen.
– Social Media Ondernemer
En test het 14 dagen geheel gratis uit.
Hoe kun je contacten persoonlijk benaderen op je website?
Het leuke aan het automatiseren van site messages, is dat je op basis van de contactinformatie die je hebt verzameld kunt bepalen wat je aan wie laat zien. Zo is het altijd persoonlijk en relevant. Je kunt je contacten bijvoorbeeld benaderen op basis van:
Hoe kun je contacten persoonlijk benaderen op je website?
Het leuke aan het automatiseren van site messages, is dat je op basis van de contactinformatie die je hebt verzameld kunt bepalen wat je aan wie laat zien. Zo is het altijd persoonlijk en relevant. Je kunt je contacten bijvoorbeeld benaderen op basis van: