Weet precies wat het beste werkt

Gebruik split-acties om jouw marketing te optimaliseren en creëer meer dynamische workflows.

Weet wat er werkt, split test alles

Met split testen voel je je niet meer onzeker of je de juiste aanpak gebruikt. Je hoeft niet te raden omdat je een geldige manier hebt om jouw marketing-, verkoop- en bedrijfsprocessen te testen en te optimaliseren. Je kunt de e-mailcampagnes die je verzendt in jouw geautomatiseerde workflows testen, maar dat is maar het begin. Nu kun je A / B testen wat je kan automatiseren.

Meer flexibele workflows met voorwaardelijke richtingen

Met de split testen kun je ook voorwaardelijke processen maken die veranderen wanneer de voorwaarden die je definieert, worden voldaan. Laat 50 mensen een product tegen een bepaalde prijs aanschaffen voordat je de rest van uw contactpersonen een andere richting opstuurt. Of stuur contacten in een richting tot een bepaalde datum en daarna weer een andere richting. We hebben je de flexibiliteit gegeven om jouw splitsingen te configureren voor het scenario dat jouw bedrijf nodig heeft.