Helpcenter

Heb je een MailBlue account en heb je vragen over het gebruik van het systeem? Geen probleem! We hebben namelijk een uitgebreide kennisbank voor je klaarstaan met meer dan 190 artikelen die alle functies en vragen voor je behandelen. Ook hebben we meerdere video’s beschikbaar zodat je direct met ons kunt meekijken hoe je jouw account kunt inrichten.

Neem dan snel een kijkje in ons helpcenter.

Contact Info
MailBlue B.V.
Reduitlaan 27, 4814DC Breda
info@mailblue.nl
Follow Us

Ontwikkel jouw
funnelstrategie met de funnel specialisten van MailBlue

Jouw funnel strategie klaar in 2 uur

Leads omzetten naar klant

Leads en klanten genereren terwijl je slaapt

Processen automatiseren

Werken aan je business i.p.v. in je business door automation

Krachtige en persoonlijke opvolging

Reageer op het juist moment, met de juiste naam en het juiste aanbod

Waarom heb je een funnel nodig?

Een funnel is het proces van het krijgen van een bezoeker tot het converteren naar een klant en verder. Met een funnel begeleid je een bezoeker door het aankoopproces door gebruik te maken van converterende opt-in pagina’s, een sterke salespage en informatieve mailings in te zetten. Maar hoe doe je dat?

Samen tekenen we tijdens de strategiesessie jouw funnel uit en voorzien we je van de nodige informatie en praktische tips om je funnel te bouwen en optimaliseren.

Wat gaan we doen?

funnel-visual-2
funnel-visual-2

We bespreken de grootste uitdagingen in je customer journey op dit moment.

Samen bepalen we een e-mail marketingstrategie om deze uitdagingen op te lossen.

We bespreken de bijpassende funnels die nodig zijn om jouw doelstelling te verwezenlijken en werken die samen uit.

Je gaat zelf aan de slag en krijgt daarna van ons praktische feedback over de implementatie.

De funnel die je grootste probleem oplost krijg je van ons cadeau.

Na de strategiesessie weet je exact welke aanpak werkt en ben je klaar om met je uitgewerkte strategie én funnel te starten.

Plan een sessie

** LET OP: In verband met het coronavirus hebben wij besloten de strategiesessie voorlopig ONLINE te geven. De strategiesessie volg je uiteraard thuis. Je ontvangt voordat de strategiesessie plaatsvindt een mail met praktische informatie en instructies (je ontvangt een link zodat we de sessie via Zoom kunnen uitvoeren). **

Praktische informatie

In deze strategiesessie gaan we samen een e-mailmarketing strategie opzetten om jouw grootste uitdaging in je customer journey op dit moment op te lossen. In twee sessies van een uur gaan we aan de slag om je uitdaging in kaart te brengen, een strategie te bepalen en deze neer te zetten in een of meerdere bijpassende funnels. Voorafgaand aan de sessie plannen we een korte intake waarna ik je een aantal vragen stel zodat we de sessie goed voorbereid kunnen starten. Na de eerste sessie krijg je opdrachten mee en plannen we de volgende sessie om de uitwerking samen te bespreken. Je krijgt strategische feedback waar je echt wat mee kunt voor de toekomst.

De strategiesessie wordt 1-op-1 online gegeven en is gericht op zowel startende als gevorderde accounts. Zowel dienstverleners als e-commerce klanten kunnen deelnemen. Indien je op zoek bent naar een workshop, 1-op-1 funnels bouwen of funnels uitbesteden, stuur dan een mailtje naar: info@mailblue.nl.

De strategiesessie splitsen we op in 2 sessies van 1 uur.
Kosten: €349,-

Benodigdheden

Je hebt alleen een laptop nodig om de strategiesessie te kunnen doen. Voorafgaand ontvangen we graag je account URL zodat we praktisch aan de slag kunnen.

Het is daarnaast handig als je reeds een website of webshop online hebt staan en ook al nagedacht hebt over een weggever (zoals bijvoorbeeld een e-book) als je een dienstverlener bent.

Ervaringen van deelnemers

“Vooraf de strategiesessies had ik nog niet helder hoe ik de e-mailmarketing wilde inzetten voor ons bedrijf. Die onduidelijkheid heeft Larissa goed weggenomen. Zonder enige moeite hielp Larissa ons met alle vragen. Het prettige van werken met Larissa is dat ze echt de tijd neemt om al je vragen te beantwoorden. Achteraf gezien was dit traject een slimme investering. Het heeft ons tijd bespaart en waardevolle inzichten opgeleverd.” – Mustafa Fakhir SubsidieZeker

Larissa Driessen

De strategiesessie wordt gegeven door Larissa Driessen, sinds februari 2020 is zij werkzaam bij MailBlue en helpt ze ondernemers (strategisch en technisch) werken binnen MailBlue.

IMG_5513
IMG_5513