Kun je wel een helpende hand gebruiken?

Geen paniek. Bij MailBlue helpen we je graag verder om optimaal gebruik te maken van de e-mailmarketing en marketing automation software

Welke ondersteuning kun je van MailBlue verwachten?

Vanuit Breda ondersteunen wij dagelijks ondernemers en marketeers zoals jij bij het implementeren van MailBlue en e-mailmarketingstrategieën. Niet alleen beantwoorden we jouw vragen snel via onze supportafdeling, ook zetten we graag een extra stap om samen meer resultaat te halen uit jouw marketinginspanningen. Maak kennis met de support van MailBlue.

Een uitgebreide kennisbank, zodat jij direct verder kunt

Kom je er even niet uit en heb je vragen over het gebruik van MailBlue? Met onze uitgebreide kennisbank zorgen we ervoor dat vragen over functionaliteiten van de software worden beantwoord aan de hand van helpartikelen en handige video’s. Zo kun jij direct verder, zonder vertraging.

Gewoon menselijk contact met een specialist via onze livechat

Zowel op onze website als in de software vind je rechts onderin een knop ‘support’. Op werkdagen tussen 09.00 – 17.00u kun je hier ook gebruik maken van onze livechat. Veel vragen kunnen we direct voor je beantwoorden. Is jouw vraag toch complexer? Dan maken we alsnog een ticket aan, gaan wij op onderzoek uit en komen we op een later moment per e-mail bij je terug.

Een support ticket aanmaken

Is de livechat niet beschikbaar of kan een vraag niet direct worden beantwoord, dan maken we een support ticket aan. Afhankelijk van de complexiteit streven wij ernaar om jouw vraag binnen 24 uur te beantwoorden en vaak zelfs een stuk sneller. Ons supportteam is beschikbaar op werkdagen tussen 09.00 – 17.00u en in het weekend voor urgente tickets.

Leer e-mailmarketing in de Blue Academy

Via de (Mail)Blue Academy, gratis voor MailBlue gebruikers, leiden we jou op tot een echte (e-mail)marketing expert. Zo ken jij niet alleen alle ins- en outs van de software, maar weet je ook hoe je e-mailmarketing effectief inzet voor jouw bedrijf. Login en ga aan de slag!

Deel ervaringen in de Blue Community

Onderdeel van de Blue Academy is de Blue Community. Spar met andere MailBlue gebruikers over de inzet van MailBlue en marketingstrategieën. Samen staan we sterker: Zowel wij van MailBlue als gebruikers denken graag met je mee!

E-mailmarketing uitbesteden aan een specialist

Bij MailBlue geloven wij dat met de juiste educatie, de software door iedere ondernemer of marketeer zelfstandig gebruikt kan worden. Voor bedrijven met de behoefte om een specialist in te schakelen voor (strategisch) advies of juist het ondersteunen bij uitvoerende werkzaamheden zoals het bouwen van automatiseringen bieden wij de MailBlue Consultant via Blue Agency.

Verstuur vandaag nog je eerste campagne

Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.

Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)