Verbeteringen in beste verzendmoment voor campagnes (vanaf een Professional abonnement)

Met de toevoeging van "beste verzendtijden binnen sectoren" kun je jouw e-mailcampagnes optimaliseren door gebruik te maken van engagement-inzichten van doelgroepen in vergelijkbare branches. Dit biedt een data-gestuurd startpunt voor het plannen van e-mailcampagnes, zonder dat historische accountgegevens nodig zijn, en zorgt ervoor dat je berichten jouw doelgroep bereiken op de momenten dat ze het meest actief zijn.

Belangrijke verbeteringen

Direct gepersonaliseerde benchmarks

Identificeer eenvoudig de beste tijden om e-mails te verzenden op basis van gegevens van accounts in dezelfde branche, wat zorgt voor relevante en bruikbare inzichten.

Actieve inzichten

Ideaal voor het lanceren van nieuwe campagnes of het optimaliseren van bestaande campagnes, zonder uitgebreide accountgebonden gegevens, door gebruik te maken van inzichten van vergelijkbare brancheaccounts.

Voordelen van deze update

Verhoogde betrokkenheid

Verhoog de betrokkenheid door e-mails te verzenden op de momenten dat jouw doelgroep het meest geneigd is te reageren.

Tijdbesparing

Verminder giswerk bij het kiezen van verzendtijden met direct beschikbare, data-gebaseerde aanbevelingen.

Maak ook gebruik van de nieuwe functionaliteiten
van MailBlue

Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.

Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)

Gratis: E-mailmarketing Handboek

72 pagina’s met de beste strategieën voor
e-mailmarketing en praktische tips die je vandaag al kan toepassen. Vraag gratis aan en ontvang ‘m meteen in je inbox.