Voordelen
Deel aanvullende informatie, documenten of bronnen die gerelateerd zijn aan het onderwerp van de e-mail, waardoor de communicatie wordt verrijkt en extra context wordt geboden.
Vermijd het gebruik van aparte platforms of links voor het delen van bestanden, waardoor het communicatieproces voor zowel de afzender als de ontvanger wordt gestroomlijnd.
Bestanden zoals presentaties, afbeeldingen of diagrammen kunnen dienen als visuele hulpmiddelen om punten of ideeën in de e-mail beter toe te lichten, wat het begrip en de betrokkenheid vergroot.
Je kunt nu ook automatiseringen laten starten wanneer deze bestanden worden gedownload vanuit. Het triggeren van een automatisering op basis van bestandsdownloads vanuit directe e-mails verhoogt de betrokkenheid, maakt tijdige opvolging mogelijk en biedt waardevolle inzichten om marketingcommunicatie en verkoopstrategieën te optimaliseren.
Voordelen
Automatiseer tijdige opvolging met je contacten op basis van hun interactie met een bestand.
Pas leadscores aan en prioriteer opvolging op basis van bestandsdownloads. Een gedownload bestand kan wijzen op grotere interesse of betrokkenheid bij je content, wat de leadscores en segmentatie kan beïnvloeden.
Personaliseer communicatie op basis van het specifieke gedownloade bestand. Bijvoorbeeld, als een prospect een productbrochure downloadt, kun je hen automatisch aanvullende productinformatie of promoties sturen die aansluiten bij hun interesses.