Helpcenter

Heb je een MailBlue account en heb je vragen over het gebruik van het systeem? Geen probleem! We hebben namelijk een uitgebreide kennisbank voor je klaarstaan met meer dan 190 artikelen die alle functies en vragen voor je behandelen. Ook hebben we meerdere video’s beschikbaar zodat je direct met ons kunt meekijken hoe je jouw account kunt inrichten.

Neem dan snel een kijkje in ons helpcenter.

Contact Info
MailBlue B.V.
Reduitlaan 27, 4814DC Breda
info@mailblue.nl
Follow Us

Win probability

Bereken automatisch welke deals de hoogste slagingskans hebben

Win probability

Bereken automatisch welke deals de hoogste slagingskans hebben

Wat is Win Probability?

Met win probability, ofwel de ‘win kans’, heb je een extra tool die je helpt om effectiever jouw marketingstrategie in te richter en je sales op te krikken. Het kijkt namelijk naar de deals in je CRM en bepaalt automatisch welke deals de meeste kans op slagen hebben.

Wat is Win Probability?

Met win probability, ofwel de ‘win kans’, heb je een extra tool die je helpt om effectiever jouw marketingstrategie in te richter en je sales op te krikken. Het kijkt namelijk naar de deals in je CRM en bepaalt automatisch welke deals de meeste kans op slagen hebben.

Op welke leads moet jouw salesteam zich focussen?

Niet elke deal wordt succesvol afgerond. Daarom kun je met win probability bepalen welke deals de meeste kans hebben om te slagen. Zo weet je precies bij welke leads een gerichtere en wellicht persoonlijkere opvolging nodig is.

Spendeer minder en krijg meer

Verspil geen tijd en geld en focus je enkel op de leads waarvan de kans het grootste is dat ze uiteindelijk ook klant worden. Oftewel, de contacten in jouw MailBlue account met de hoogste slagingskans.

Weet precies wanneer persoonlijke opvolging nodig is

Wanneer is een lead interessant genoeg dat ze door het salesteam opgepikt kunnen worden? Dankzij deze functionaliteit berekent MailBlue automatisch wanneer het juiste moment zich voordoet binnen jouw marketing flow.

machine-learning-win-probability-mailblue-activecampaign
machine-learning-win-probability-mailblue-activecampaign
machine-learning-win-probability-mailblue-activecampaign
machine-learning-win-probability-mailblue-activecampaign

Op welke leads moet jouw salesteam zich focussen?

Niet elke deal wordt succesvol afgerond. Daarom kun je met win probability bepalen welke deals de meeste kans hebben om te slagen. Zo weet je precies bij welke leads een gerichtere en wellicht persoonlijkere opvolging nodig is.

Spendeer minder en krijg meer

Verspil geen tijd en geld en focus je enkel op de leads waarvan de kans het grootste is dat ze uiteindelijk ook klant worden. Oftewel, de contacten in jouw MailBlue account met de hoogste slagingskans.

Weet precies wanneer persoonlijke opvolging nodig is

Wanneer is een lead interessant genoeg dat ze door het salesteam opgepikt kunnen worden? Dankzij deze functionaliteit berekent MailBlue automatisch wanneer het juiste moment zich voordoet binnen jouw marketing flow.

Vandaag nog uitproberen?

Vandaag nog starten?

win-probability-mailblue-activecampaign
win-probability-mailblue-activecampaign

Laat MailBlue het rekenwerk doen

Win probability kijkt welke acties tot sales hebben geleid. Of het nu de hoeveelheid mails is of het aantal tags dat is toegekend aan een contactpersoon. Deze informatie wordt gebruikt om de kans bij nieuwe leads te berekenen.

Maar bepaal zelf welke factoren belangrijk zijn

Je kunt zelf win probability configureren en aangeven welke factoren belangrijker zijn voor het bepalen van een gekwalificeerde lead. Zo kun je het specificeren op basis van jouw business en doelgroep.

Data, data en data

Win probability maakt gebruik van ontzettend veel data om jou een zo goed mogelijk beeld te geven van jouw bestaande salesprocessen. Alsof je een team aan data specialisten hebt die constant bezig is met het optimaliseren van jouw business.

Nieuwsgierig hoe het werkt? Youri Meuleman van OVA heeft er een artikel over geschreven; over het voorspellen van de winkansen voor een deal.

win-probability-mailblue-activecampaign
win-probability-mailblue-activecampaign

Laat MailBlue het rekenwerk doen

Win probability kijkt welke acties tot sales hebben geleid. Of het nu de hoeveelheid mails is of het aantal tags dat is toegekend aan een contactpersoon. Deze informatie wordt gebruikt om de kans bij nieuwe leads te berekenen.

Maar bepaal zelf welke factoren belangrijk zijn

Je kunt zelf win probability configureren en aangeven welke factoren belangrijker zijn voor het bepalen van een gekwalificeerde lead. Zo kun je het specificeren op basis van jouw business en doelgroep.

Data, data en data

Win probability maakt gebruik van ontzettend veel data om jou een zo goed mogelijk beeld te geven van jouw bestaande salesprocessen. Alsof je een team aan data specialisten hebt die constant bezig is met het optimaliseren van jouw business.

Nieuwsgierig hoe het werkt? Youri Meuleman van OVA heeft er een artikel over geschreven; over het voorspellen van de winkansen voor een deal.

Vandaag nog starten?

Vandaag nog starten?

14 dagen gratis

Community met 1450+ leden

1 jaar gratis academy

14 dagen gratis

Community met 1450+ leden

1 jaar gratis academy