Nieuwe workflow bij aanmaken van campagnes

We hebben de workflow van een campagne verbeterd, zodat je eenvoudig een e-mail kunt opzetten, een automatisering kunt starten en naar je gerichte doelgroep kunt verzenden – allemaal op één plek!

Belangrijkste functies

Minder verplichte velden

Begin met het invoeren van je onderwerpregel en afzendernaam, en selecteer vervolgens een lijst/segment voor de ontvangers. Je kunt dit later altijd aanpassen of bijwerken.

Lijsten en instellingen op één centrale plek

Beheer lijsten en instellingen op één centrale locatie, zodat je tijd bespaart en niet door verschillende stappen hoeft te navigeren.

Voordelen

Efficiëntie in marketing stroomlijnen zodat je focus houdt op wat belangrijk is

Door e-mailinstellingen, het starten van automatiseringen en doelgroep targeting samen te brengen op één scherm, kun je taken sneller en efficiënter voltooien zonder tussen verschillende interfaces te schakelen.

Verbeterde gebruikerservaring met meer flexibiliteit

De mogelijkheid om naadloos te schakelen tussen inhoudscreatie en ontwerp geeft je de vrijheid om je te richten op wat echt belangrijk is: het creëren van overtuigende e-mails die resoneren met je doelgroep, zonder te worden belemmerd door technische obstakels of interfacebeperkingen.

Maak ook gebruik van de nieuwe functionaliteiten
van MailBlue

Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.

Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)

Gratis: E-mailmarketing Handboek

72 pagina’s met de beste strategieën voor
e-mailmarketing en praktische tips die je vandaag al kan toepassen. Vraag gratis aan en ontvang ‘m meteen in je inbox.