Handmatig werk omzetten in geautomatiseerde processen? Ga tijdbesparend, persoonlijk én efficiënt aan de slag met slimme automatiseringen en verstuur altijd het juiste bericht naar de juiste persoon. En, op het juiste moment. Je business online laten groeien? Start vandaag nog met MailBlue!
Actie na een trigger
Follow-up mailings starten of juist stoppen? Stel precies in wat er moet gebeuren na een specifieke trigger om een bepaald doel te behalen.
Segmentaties en voorwaarden
Creëer unieke doelgroepen en laat je automatiseringen reageren op de voorwaarden die jij vooraf instelt.
Site tracking
Volg het gedrag van bezoekers op je website en reageer direct op belangrijke interacties.
A/B-testen
Optimaliseer je uitingen door verschillende automatiseringen te testen en altijd de beste strategie te kiezen.
CRM workflow
Genereer de actie van een klant en automatiseer het verkoopproces om productiviteit en conversies te maximaliseren.
Persoonlijke e-mails
Maak het persoonlijk voor meer betrokkenheid en stuur elk contact een gepersonaliseerd bericht, ongeacht de grootte van je mailinglijst.
Slim verzenden
Stuur je e-mails op het moment dat je ontvangers het meest actief zijn en de kans op openen het grootst is.
Automatiseringen met AI
Stel vooraf je doel vast en laat AI op basis hiervan de meest effectieve automatisering voor je opzetten.
Je contacten omzetten in klanten? Dit begint met een feilloze klantreis: een denkbeeldig stappenplan waarbij elke fase ondersteund wordt door effectieve en geautomatiseerde mailings. Wat begint bij het wekken van interesse beweeg je met tactische stappen naar een aankoop.
Maar, hoe krijg je dit succesvol voor elkaar? Met MailBlue krijg je inzicht in elke stap die je zet dankzij persoonlijke rapportages. Hoeveel mensen tonen interactie met je mailing? Wie doorloopt de klantreis van begin tot eind en hoe hoog scoren je doelen?
Ontdek waar het beter Ăłf wat juist al wel goed werkt. Stel eenvoudig je doelen in, volg continu de voortgang en optimaliseer waar nodig om het maximale resultaat eruit te halen. Zet je e-mailmarketing zo effectief mogelijk in dankzij slimme automatiseringen.
Precies de content sturen die contacten willen zien? Dankzij de handige segmentatie- en personalisatiemogelijkheden maak je unieke doelgroepen op basis van behoeften of interesses: hierdoor stuur je met slimme automatiseringen altijd relevante berichten naar de juiste personen, helemaal automatisch. Met Marketing Automation werk jij slimmer en je klanten krijgen precies wat ze zoeken: een win-winsituatie, dus!
Nooit meer handmatig taken uitvoeren, zoals mails opstellen of zelf reminders sturen? Met automatiseringen ga je voor ultieme tijdbesparing en efficiëntie: terwijl jij aan je eigen taken werkt, loopt alles automatisch door.
Je wilt van bezoekers loyale klanten maken. Heeft een contact interesse getoond in je dienst en/of product? Dan is het tijd om de persoonlijke klantreis te activeren. Begin met een warm welkom, deel inspirerende verhalen voor overtuiging en beloon met een passende korting voor een herhaalaankoop. Volg daarom je contacten automatisch op in elke fase en ontdek hoe je het maximale resultaat uit de customer journey haalt.
Al je gegevens op één centrale plek? Werk slimmer met MailBlue CRM: hier vind je alle klantinformatie en geautomatiseerde taken, zoals het opvolgen van leads. Zo werk je sneller én efficiënter.
Het automatisch inschrijven voor een webinar, toegang verlenen tot een online omgeving of data versturen naar je boekhoudsysteem? Koppel slimme integraties aan je account en laat alles automatisch geregeld worden.
Je wilt je processen, zoals e-mailcampagnes, constant optimaliseren: verzamel daarom cruciale gegevens, zoals open- en clickratio’s, en ontdek steeds waar het beter kan.
Martijn van Tongeren
Internet Marketing Unie
“Het krachtige van MailBlue zijn de segmentatiemogelijkheden. Een mailtje is niet altijd voor iedereen op onze lijst relevant, maar door slim gebruik te maken van de mogelijkheden (heeft iemand wel/niet geopend, in wat voor tijdzone zit hij/zij, heeft hij/zij geklikt op de link in een e-mail, etc.) kunnen we ervoor zorgen dat de juiste persoon, de juiste e-mail op het juiste moment ontvangt.
Door MailBlue te gebruiken hebben we per direct onze open-rates verhoogd, bereiken we een groter gedeelte van onze lijst en hebben we veel beter inzicht in de cijfers van onze business, waardoor we veel makkelijker kunnen opschalen.”
Jeroen
Bloemetjebezorgen.nl
“Met MailBlue kan ik nu veel meer. Mijn processen automatiseren, mijn klanten een persoonlijke ervaring geven. Ik vind het ook makkelijk in gebruik, je kunt de diepte in maar dat hoeft niet. Ook fijn: MailBlue heeft duizenden klanten, maar ik voel me nooit een nummer. Ik heb snel antwoord op vragen en een oplossing bij problemen. Als je je klantreis op een makkelijke manier wil automatiseren en verder wil gaan dan standaard nieuwsbrieven, dan kom je bij MailBlue uit.”
Hanneke Wessel
VA school
“Alleen al met het proces voor nieuwe aanmelders besparen we nu 300 uur en € 16.500,- in geld, elk jaar. Dat is duurzaam resultaat, met een eenmalige inrichting. Los van die tijds- en geldwinst levert het ons rust en overzicht op. Het is geregeld, aan alles is gedacht. Ook voor onze klanten is het fijn, het aanmelden verloopt superklantvriendelijk en foutloos. Als VA zou ik toch moeten weten wat uitbesteden en automatiseren mag opleveren, maar deze positieve impact op ons bedrijf heb ik echt onderschat.”
Wil je zelf ervaren hoe MailBlue werkt en ontdekken welke functionaliteiten voor jou het verschil maken? Plan een gratis demo en laat onze experts je begeleiden!
Maak je momenteel gebruik van een andere e-mailmarketing provider? Ontdek onze eenvoudige overstapservice!