Verbeterde campagnerapportages

Deze nieuwe functie verbetert de functionaliteit van ons product door uitgebreide inzichten te bieden in de prestaties van je e-mailcampagnes. Dit stelt je in staat om datagestuurde beslissingen te nemen, resultaten te optimaliseren en het rendement op investering aan te tonen.

Wat is nieuw?

Rapportage van alle campagnes

Biedt een overzicht van belangrijke e-mailstatistieken zoals verzonden e-mails, openpercentages, klikpercentages, afleverbaarheid en omzet. Inclusief filteropties om campagnes te sorteren op type (bijv. eenmalige campagnes of split-tests) en prestaties over verschillende tijdsperiodes te vergelijken.

Aanpasbare exportopties

Hiermee kun je campagnedata als een CSV-bestand te exporteren, inclusief de toegepaste filters.

Omzettoewijzing

Volg nauwkeurig de omzet die door elke campagne wordt gegenereerd, zodat je inzicht krijgt in welke strategieën de meeste waarde opleveren.

MPP Filter

Bewaak de integriteit van campagnedata door je te helpen focussen op het werkelijke gedrag van ontvangers. (lees hier meer over MPP)

Rapportage van individuele campagnes

Dit rapport geeft gedetailleerde inzichten in de prestaties van afzonderlijke campagnes, inclusief engagementstatistieken, aangeklikte links, leverbaarheid en geografische gegevens van het publiek. Je kunt rapporten delen door ze te printen, een openbare link te genereren of via e-mail te versturen.

Analyse van aangeklikte links

Biedt diepgaand inzicht in het gedrag van ontvangers door te volgen welke links zijn aangeklikt, zodat je content en strategie kunt verfijnen voor betere betrokkenheid.

Split-campagnes

Biedt een rapport voor split-testcampagnes, waarmee je de prestaties van verschillende versies kunt vergelijken.

Campagnedoelgroep-rapport

Levert gedetailleerde inzichten in individuele ontvangers, zodat je targeting, personalisatie en algemene campagnestrategie kunt optimaliseren.

Herzendopties

Stelt je in staat om een campagne opnieuw te verzenden naar nieuwe contacten, naar degenen die de e-mail niet hebben geopend, of om een nieuwe campagne te maken op basis van de originele.

Voordelen van deze update

Verbeterde besluitvorming

Toegang tot diepgaande campagnestatistieken om weloverwogen beslissingen te nemen die betere resultaten opleveren.

Gestroomlijnde rapportage

Aanpasbare exportopties en uitgebreide statistieken maken het eenvoudiger om inzichten te delen met je team en stakeholders.

Uitgebreide statistieken

Analyseer prestaties van alle campagnes en individuele campagnes met gedetailleerde statistieken die duidelijkheid bieden over belangrijke inzichten.

Gebruiksvriendelijke interface

Geniet van een betere gebruikerservaring met een intuïtieve interface die het eenvoudiger maakt om toegang te krijgen tot de inzichten die voor jou het belangrijkst zijn.

Let op, deze update is nog niet voor alle accounts beschikbaar.

Maak ook gebruik van de nieuwe functionaliteiten
van MailBlue

Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.

Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)

Gratis: E-mailmarketing Handboek

72 pagina’s met de beste strategieën voor
e-mailmarketing en praktische tips die je vandaag al kan toepassen. Vraag gratis aan en ontvang ‘m meteen in je inbox.