Met MailBlue CRM beheer je al jullie verkoop-, marketing- en klantgegevens op één centrale plek en tover je leads (automatisch) om tot betalende klanten. Zo stroomlijn je jullie processen en zorg je ervoor dat je altijd up-to-date en relevante klantinformatie hebt. Handig om je communicatie te personaliseren en je campagnes te optimaliseren. Til je klantrelaties en marketingresultaten naar een hoger niveau met MailBlue CRM.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)
MailBlue CRM neemt jou en je collega’s veel handmatige taken uit handen en automatiseert jullie verkoopprocessen. Daardoor kun je met minder inspanning meer verkopen. De software maakt het makkelijker om klantinformatie bij te houden en follow-up-taken uit te voeren, zodat jullie focus weer op verkopen kan. Van het binnenhalen van nieuwe klanten tot het versterken van bestaande relaties, met MailBlue CRM vier je in minder tijd meer verkoopsucces.
Nooit meer zoeken in oude e-mails, post-its of rommelige salessystemen. Met MailBlue CRM bewaar je alle, maar dan ook echt alle gegevens over jouw klanten in één overzichtelijk systeem. Het profiel van een lead is rijker dan ooit en bevat bijvoorbeeld naast persoonlijke gegevens ook taken, e-mailcontact, online activiteiten en nog veel meer. Saleskansen volop!
Je gaat jouw klantreis vormgeven, contacten automatisch opvolgen en ze omtoveren tot ambassadeurs. Maar waar begin je en op basis van welke actie geef je jouw contacten een ‘enkeltje klantreis’? Sommige mensen hebben een e-book gedownload, anderen hebben een gratis kennismakingsgesprek geboekt en weer een ander heeft zich ingeschreven voor de nieuwsbrief. Deze mensen zijn mogelijk met verschillende verwachtingen en behoeften op jouw e-maillijst terecht gekomen. Dan is het belangrijk dat je via de juiste mails in die verwachtingen voorziet.
Ontvang een gedetailleerd overzicht van je verkoopprestaties met inzichten in de verkoop zelf, inkomsten en trends.
Evalueer de kans op een succesvolle deal, waardoor je je middelen effectiever kunt inzetten en je kunt focussen op de juiste leads.
Automatiseer je verkoopproces, bespaar tijd en verhoog je slagingskans door op het juiste moment relevante campagnes voor te schotelen.
Creëer inzicht in je doelgroep met segmentatie op basis van demografie, gedrag en andere criteria, waardoor je gerichte marketing- en verkoopcampagnes kunt uitvoeren.
Ken automatisch punten toe aan leads op basis van hun gedrag en kenmerken, waardoor je beter kunt bepalen welke leads de (meeste) moeite waard zijn om te converteren.
Stuur automatische meldingen naar je sales team om leads op te volgen of acties te ondernemen, zodat je snel kunt reageren en geen enkele kans mist.
Maak gebruik van automatische updates om je team te allen tijde op de hoogte te houden, zodat elke medewerker goed geïnformeerd blijft en de samenwerking wordt versterkt.
Wijs handmatig of geautomatiseerd taken toe aan de juiste teamleden, optimaliseer de workflow en voorkom vergeten taken.
Voordat je ergens geld aan uitgeeft of tijd aan besteedt, wil je weten wat je ervoor terug krijgt. Met lead scoring kun je makkelijk (en automatisch) jouw meest ‘warme’ en waardevolle leads filteren, door punten toe te kennen of af te trekken op basis van acties en gedrag. Zo krijg je een helder beeld van welke leads het meest kansrijk zijn en kun je jouw tijd en budget gericht inzetten.
Niet meer constant van tabblad wisselen voor je mailbox. E-mailsystemen als Gmail, Outlook of Yahoo integreer je eenvoudig met je MailBlue CRM-systeem. Op die manier blijven al je notities en afspraken bestaan en kun je al je gegevens op één centrale plek beheren, zelfs als je met verschillende systemen werkt.
Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)