Krijg een enorme voorsprong bij het bouwen van automatiseringen die waarde bieden voor jouw bedrijf. Selecteer eenvoudig een vooraf ontworpen automatisering en importeer deze in jouw MailBlue account. Je hoeft enkel de mails zelf te schrijven.
Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.
Verhoog je omzet door nieuwe leads te genereren met een instapproduct of korting en ze vervolgens te converteren naar trouwe klanten die waarde zien in je bedrijf en je aanbod.
Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.
Bereik meer betrokkenheid door datum gebaseerde automatiseringen te gebruiken; warm je contacten op voor evenementen en volg ze op, of verras ze met een verjaardagsmail.
Heractiveer inactieve contacten en houd je lijst up-to-date met een ’terugwin’ automatisering, waardoor je het bereik en de effectiviteit van je marketingcampagnes verhoogt.
Hou geheel automatisch bij wanneer contacten voor het laatst interactie hebben getoond met je campagnes en/of website en win ze terug.
Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatiseringen te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.
Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatisering te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.
Hou geheel automatisch bij wanneer klanten hun laatste bestelling hebben geplaatst, zodat je geautomatiseerd een herhaal aankoop of upsell kunt stimuleren.
Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.
Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.
Verhoog de klantwaarde door jouw klanten automatisch extra producten aan te bieden die perfect aansluiten bij hun eerdere aankopen.
Vergroot je omzet door klanten automatisch te herinneren aan het opnieuw aanschaffen van hun favoriete producten of diensten.
Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.
Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.
Versterk de loyaliteit van je klanten door automatiseringen te gebruiken die hen bedanken voor hun loyaliteit, zoals bij een jaarinschrijving of na vijf aankopen.
Meet betrokkenheid door automatisch bij te houden wanneer contacten voor het laatst interactie vertoonden met je campagnes en website.
Activeer slapende contacten opnieuw en vergroot de impact van je campagnes met een doelgerichte terugwin-automatisering.
Filter automatisch inactieve contacten uit je mailinglijst en behoud alleen de meest betrokken contacten voor maximale impact.
Creëer meer interactie door gebruik te maken van datum gebaseerde automatiseringen. Warm je contacten op voor evenementen, volg ze op en stuur ze een verjaardagsmail.
Optimaliseer je verkoopproces door automatisch de beste leads te identificeren en ze gericht te benaderen.
Verzamel nieuwe leads door je content slim in te zetten, zodat je waardevolle contacten aantrekt en je marketing kracht bijzet.
Versterk de loyaliteit van je klanten door automatiseringen te gebruiken die hen bedanken voor hun loyaliteit, zoals bij een jaarinschrijving of na vijf aankopen.
Meet betrokkenheid door automatisch bij te houden wanneer contacten voor het laatst interactie vertoonden met je campagnes en website.
Activeer slapende contacten opnieuw en vergroot de impact van je campagnes met een doelgerichte terugwin-automatisering.
Filter automatisch inactieve contacten uit je mailinglijst en behoud alleen de meest betrokken contacten voor maximale impact.
Creëer meer interactie door gebruik te maken van datum gebaseerde automatiseringen. Warm je contacten op voor evenementen, volg ze op en stuur ze een verjaardagsmail.
Optimaliseer je verkoopproces door automatisch de beste leads te identificeren en ze gericht te benaderen.
Verzamel nieuwe leads door je content slim in te zetten, zodat je waardevolle contacten aantrekt en je marketing kracht bijzet.
Versterk de loyaliteit van je klanten door automatiseringen te gebruiken die hen bedanken voor hun loyaliteit, zoals bij een jaarinschrijving of na vijf aankopen.
Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.
Verhoog je omzet door nieuwe leads te genereren met een instapproduct of korting en ze vervolgens te converteren naar trouwe klanten die waarde zien in je bedrijf en je aanbod.
Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.
Bereik meer betrokkenheid door datum gebaseerde automatiseringen te gebruiken; warm je contacten op voor evenementen en volg ze op, of verras ze met een verjaardagsmail.
Versterk de loyaliteit van je klanten door automatiseringen te gebruiken die hen bedanken voor hun loyaliteit, zoals bij een jaarinschrijving of na vijf aankopen.
Heractiveer inactieve contacten en houd je lijst up-to-date met een ’terugwin’ automatisering, waardoor je het bereik en de effectiviteit van je marketingcampagnes verhoogt.
Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatiseringen te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.
Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatisering te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.
Hou geheel automatisch bij wanneer klanten hun laatste bestelling hebben geplaatst, zodat je geautomatiseerd een herhaal aankoop of upsell kunt stimuleren.
Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.
Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.
Verhoog de klantwaarde door jouw klanten automatisch extra producten aan te bieden die perfect aansluiten bij hun eerdere aankopen.
Vergroot je omzet door klanten automatisch te herinneren aan het opnieuw aanschaffen van hun favoriete producten of diensten.
Hou geheel automatisch bij wanneer contacten voor het laatst interactie hebben getoond met je campagnes en/of website en win ze terug.
Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.
Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.
Kopieer de TPLshare-link
Ga naar jouw MailBlue account
Ga naar automatiseringen en klik op ‘Maak een automatische serie’
Klik op ‘Importeer een automatisering’ en plak hier de gekopieerde link
Pas de mails aan naar jouw huisstijl met behulp van de notities in de automatisering, en voilà!