__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"62516":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"62516":{"val":"var(--tcb-tpl-color-5)"}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
Inloggen
__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"62516":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"62516":{"val":"var(--tcb-tpl-color-5)"}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
Probeer nu
__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"62516":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default Palette","value":{"colors":{"62516":{"val":"var(--tcb-tpl-color-5)"}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__
Probeer nu

Live Chat Software

Voeg een live chat toe aan je website! Voer directe gesprekken of volg bezoekers op per e-mail.
Alle interactie met jouw potentiële klanten in één overzicht.

Wat is Gesprekken?

Met Gesprekken kun je een chat widget toevoegen aan je website. Hiermee kun je live chatten met je webitebezoekers, of achteraf een mail sturen wanneer de bezoeker in kwestie niet meer online is. Maar het is méér dan een chat tool.

Zowel de chats als de mailings kun je vanuit één en dezelfde inbox in jouw MailBlue account beheren. Daarnaast kun je ook automations starten op basis van nieuwe chats. Zo zou je het contact bijvoorbeeld automatisch aan je Facebook Custom Audience kunnen toevoegen of een tag toe kunnen voegen (om zo bijvoorbeeld productinteresse te meten).

Je zorgt er voor dat je jouw websitebezoekers een warm welkom heet op je site en een geïnteresseerde bezoeker de kans geeft eventuele vragen direct te stellen. Dit is voor jou de ideale manier om een prospect op te kunnen volgen en waardevolle data te ontvangen over deze websitebezoeker.

Méér dan een chat tool

Dat de functionaliteit Gesprekken meer is dan een chat tool, zit voornamelijk in het feit dat alle conversaties samen komen op één plek. Met slechts 1 druk op de knop kun je de gehele contacthistorie terug vinden. Het is een verbinding tussen al het chat- en mailverkeer met een contact. Voor jezelf of je supportteam werkt het overzichtelijk om alle sales- en supportdata op één plek te kunnen vinden en dit geeft je (potentiële) klanten meteen ook een betere ervaring met jouw bedrijf.

Gesprekken van MailBlue - chat en mail tool

Start vandaag nog met MailBlue.

Waar kun je Gesprekken voor gebruiken?

Notificaties

Ontvang notificaties op je dekstop of mobiel bij binnenkomende gesprekken

Filter conversaties

Filter je conversaties om er zo prioriteiten aan te kunnen hangen

Gebruikerstoegang

Geef gebruikers toegang tot het kunnen bekijken / beantwoorden van chatberichten

Rapportages

Inzicht in de cijfers van je gesprekken

Chat & e-mail

Pak gesprekken eenvoudig op via de chat of per e-mail, hierin kun je naadloos schakelen tussen beide kanalen

Auto-reply

Personaliseer het automatische bericht dat zichtbaar wordt zodra je websitebezoeker een chatbericht achterlaat

Verzamel contacten

Maak van websitebezoekers MailBlue contacten

Chats toevoegen aan een contact

Zie alle chatberichten terug in het profiel van je contacten

Overzicht in je support

Geef je bezoekers de support die ze zoeken, op het moment dat zij het nodig hebben. De volgende features binnen Gesprekken zijn ideaal voor jouw supportteam;

  • Gebruikersrechten (in te stellen per gebruiker)
  • Bundel alle gesprekken op 1 plek
  • Rapportages

Jouw supportteam hoeft slechts op het profiel van een contact te klikken om alles terug te kunnen zien. Denk bijvoorbeeld aan de sites die iemand bezocht heeft en de producten die iemand gekocht heeft. Ook kunnen er automatiseringen opgesteld worden voor een automatische follow-up.

MailBlue gesprekken chat pop-up

Chat en mail on-the-go met je sitebezoekers

Ook als je team in de buitendienst werkzaam is, kunnen de binnenkomende chats nog bijgewerkt worden via de app.
Er kunnen notificaties naar een mobiel gestuurd worden en vanuit de app kun je reageren op chatberichten.

Download de Gesprekken app via de App Store (iOS)
Download de Gesprekken app via Google Play (Android)

>> Lees eventueel ook de blog indien je meer wilt weten over de mogelijkheden van de chat tool Gesprekken!

Features:

  • Stel een customized auto-reply bericht in
  • Er wordt meteen een contactprofiel aangemaakt in MailBlue wanneer een bezoeker jou een chatbericht stuurt
  • Ook de branding van de tool is te personaliseren naar jouw bedrijfslogo / styling
  • Je kunt er automatiseringen mee triggeren en zo bijvoorbeeld automatisch follow-ups mails sturen

Klaar om te starten met e-mailmarketing?

Met MailBlue stuur jij gemakkelijk jouw volgende nieuwsbrief en ontwikkel je marketingfunnels. Liever eerst even proberen? Je kunt hier gemakkelijk jouw proefaccount aanmaken >

Wil je meer informatie over onze software? Download dan onze brochure of neem vrijblijvend contact met ons op. Onze e-mailmarketing toppers staan voor je klaar.

Download gratis:
E-mailmarketing handboek

  • Ontdek de kracht van e-mailmarketing
  • Hoe je jouw nieuwsbrieven kunt automatiseren
  • Hoe je doorlopend omzet kunt generen
  • Handige quick wins die je direct kunt toepassen om jouw business efficiënter te maken
  • Inclusief stappenplannen voor het bouwen van funnels

Start vandaag nog met MailBlue.