Ontvang in no-time effectieve, toepasbare en doordachte output voor al jouw uitingen en automatiseringen.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)
Tien keer struikelen over één zin of uren lang bezig zijn met het schrijven van jouw e-mails is verleden tijd. Met AI is het creëren en perfectioneren van teksten secondewerk. Is je tekst geschreven? Verfijn deze met extra opties als ‘korter’, ‘langer’ of bijvoorbeeld ‘versimpel’. Verwerk zoekwoorden en laat teksten schrijven die speciaal zijn aangepast naar jouw eigen tone of voice.
Om jouw marketingacties tot een succes te maken zul je moeten uitblinken. In een wereld vol afleiding is dat alleen niet altijd even makkelijk. Is het je bijvoorbeeld wel eens opgevallen dat veel bedrijven hun e-mails op hetzelfde tijdstip versturen? Dit lijkt dan een gunstig tijdstip, omdat veel gebruikers dan online zijn. Maar als 15 bedrijven die jouw doelgroep volgt dit doen, val je niet meer op. En wat algemeen het gunstigste tijdstip is, hoeft voor een specifiek persoon nog niet het tijdstip te zijn waarop diegene zijn of haar mailbox checkt. Tijd om meer te lezen over de perfecte oplossing. Maak kennis met ‘voorspellend verzenden’! Met voorspellend verzenden verstuur je e-mail campagnes automatisch op het moment waarop de kans het grootste is dat contacten deze openen. Geavanceerde AI-software analyseert en bepaalt het juiste tijdstip per individueel contact. Binnen enkele seconde wordt bepaald welk tijdstip geschikt is. De automatisering zal vervolgens geheel automatisch ieder contact op het juiste moment mailen. Zo krijgt Ali de campagne om 07:32, omdat hij ‘s morgens altijd zijn e-mails leest en krijgt Nina de campagne om 12:34, omdat zij vaak tijdens de lunch haar mailbox checkt. Perfecte timing op z’n best!
Win probability ofwel letterlijk vertaald ‘Winkans’ geeft je gericht informatie over het binnenhalen van jouw leads. Door middel van een percentageveld wordt voorspeld hoe groot de kans is dat jouw lead ook daadwerkelijk klant gaat worden. Dit zorgt ervoor dat het salesteam prioriteiten kan stellen en zich kan focussen op de ‘warmste’ deals. Het percentage van bijvoorbeeld 64% wordt bepaald op basis van acties binnen de pijplijn, hoe een contact is binnengekomen, welke status deze nu heeft en zelfs op basis van het e-maildomein van een contactpersoon. Alle mogelijke factoren die invloed kunnen hebben worden meegenomen en afgewogen. In plaats van de aandacht te verdelen, kan er nu gericht ‘verkocht’ worden. Dat betaalt zich letterlijk en figuurlijk uit.
Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)