De laatste nieuwtjes of je nieuwste producten met je contacten delen? Met MailBlue maak je snel én gemakkelijk professionele nieuwsbrieven en andere e-mailcampagnes om jouw doelgroep persoonlijk en effectief te bereiken.
Een persoonlijke mail sturen zonder handwerk? Stel eenmalig een automatische mail op, spreek je ontvangers bij naam aan door vooraf ingevulde velden en laat automatiseringen de rest voor je doen.
Snel aan de slag? Kies uit 100+ kant-en-klare templates en stel binnen no-time een professionele e-mailcampagne samen.
Moeiteloos conversiegerichte e-mails schrijven? Creëer met behulp van AI sterke teksten die jouw boodschap perfect weergeven en ontvangers nieuwsgierig maken om door te klikken.
Ontdekken waar het beter kan? Verzamel essentiële informatie, zoals open- en clickratio’s, om je e-mailcampagnes constant te blijven verbeteren.
Eenmalig een nieuwsbrief verzenden, zoals een seizoensgebonden campagne? Geef deze gemakkelijk vorm met de drag-and-drop e-mailbuilder.
Automatisch campagnes versturen, bijvoorbeeld na het downloaden van een weggever of andere actie? Voeg een campagne toe aan je automatisering en verstuur deze naar je contacten die aan de voorwaarden voldoen die jij vooraf hebt ingesteld.
Algemene nieuwsbrieven
Een algemeen nieuwtje dat je met al je contacten wilt delen? Maak een eenmalige campagne en verstuur ‘m snel en gemakkelijk naar je gehele mailinglijst.
E-mails na een trigger
Een contact pas mailen na een trigger, zoals na een aankoop, verlaten winkelmand of het bezoeken van een specifieke pagina? Stel automatiseringen in op basis van bepaalde acties vanuit het contact en verhoog zo de betrokkenheid.
Autoresponder
De aandacht van je nieuwe contacten of leads vasthouden? Geef ze een warm welkom met geautomatiseerde welkomstberichten of verstuur direct een weggever na aanvraag.
E-mails op basis van doelgroepen
De juiste boodschap naar de juiste contacten verzenden? Creëer unieke doelgroepen op basis van bijvoorbeeld geslacht, woonplaats, behoeften of interesses: zo verstuur je altijd mailings met relevante informatie.
Ingeplande e-mails
Altijd up to date, zoals een verjaardagswens of informatie vlak voor een evenement? Plan je automatiseringen op een specifieke tijd of datum in en mis nooit een belangrijk moment.
Transactionele e-mails
Een orderbevestiging of verzoek tot wachtwoordherstel: verhoog je betrouwbaarheid en houd klanten up to date rondom persoonlijke informatie dankzij transactionele e-mails.
Martijn van Tongeren
Internet Marketing Unie
“Het krachtige van MailBlue zijn de segmentatiemogelijkheden. Een mailtje is niet altijd voor iedereen op onze lijst relevant, maar door slim gebruik te maken van de mogelijkheden (heeft iemand wel/niet geopend, in wat voor tijdzone zit hij/zij, heeft hij/zij geklikt op de link in een e-mail, etc.) kunnen we ervoor zorgen dat de juiste persoon, de juiste e-mail op het juiste moment ontvangt.
Door MailBlue te gebruiken hebben we per direct onze open-rates verhoogd, bereiken we een groter gedeelte van onze lijst en hebben we veel beter inzicht in de cijfers van onze business, waardoor we veel makkelijker kunnen opschalen.”
Jeroen
Bloemetjebezorgen.nl
“Met MailBlue kan ik nu veel meer. Mijn processen automatiseren, mijn klanten een persoonlijke ervaring geven. Ik vind het ook makkelijk in gebruik, je kunt de diepte in maar dat hoeft niet. Ook fijn: MailBlue heeft duizenden klanten, maar ik voel me nooit een nummer. Ik heb snel antwoord op vragen en een oplossing bij problemen. Als je je klantreis op een makkelijke manier wil automatiseren en verder wil gaan dan standaard nieuwsbrieven, dan kom je bij MailBlue uit.”
Hanneke Wessel
VA school
“Alleen al met het proces voor nieuwe aanmelders besparen we nu 300 uur en € 16.500,- in geld, elk jaar. Dat is duurzaam resultaat, met een eenmalige inrichting. Los van die tijds- en geldwinst levert het ons rust en overzicht op. Het is geregeld, aan alles is gedacht. Ook voor onze klanten is het fijn, het aanmelden verloopt superklantvriendelijk en foutloos. Als VA zou ik toch moeten weten wat uitbesteden en automatiseren mag opleveren, maar deze positieve impact op ons bedrijf heb ik echt onderschat.”
Maak je gebruik van een ander
e-mailmarketingsysteem? Ontdek hoe wij kunnen helpen om over te stappen naar MailBlue.
Plan een afspraak in met een van onze experts voor een op-maat-gemaakt advies.