E-mail is zo effectief omdat het persoonlijk is. Om je te helpen een unieke
e-mailmarketingstrategie vorm te geven die werkt, hebben we deze weggevers gemaakt met best practices.
Dit handboek geeft je in twintig minuten een overzicht van de best werkende strategieën in e-mailmarketing, samen met praktische tips die je direct kunt toepassen.
Je zult misschien al wel eens vaker over ‘de klantreis’ hebben gehoord, maar vergeet niet dat het ook daadwerkelijk een essentieel onderdeel is van jouw business.
De Facebook Advertentie Checklist helpt ondernemers en marketeers bij het opzetten van succesvolle advertentiecampagnes via Facebook & Instagram.
The money is in the list. Hoe zorg je er nou voor dat jouw mailinglijst gaat groeien? En hoe kun je dat het beste aanpakken?
De MailBlue inhaakkalender geeft jou een overzicht van alle belangrijke contentmomenten in het jaar.
Wil je snel en effectief een online cursus opzetten? Ontdek het MailBlue stappenplan dat je van A tot Z begeleidt.
Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)
‘’Super handige tool voor m’n e-mailmarketing en de service van MailBlue is echt top!’’
Rian Weemen – leefjefijnsteleven.nl
‘’Super blij met MailBlue. Het gemak scheelt enorm veel tijd en veel meer leads.’’
Natasja Turksema – pronamo4support.nl
‘’Youri geeft duidelijk bruikbare details en ideeën weer waarbij de totale context telkens voor ogen wordt gehouden. Concreet en met goede tips.’’
A.m.c.a. Bos – Google review
‘’Met MailBlue kun je naast het opbouwen van een goede relatie met je klant ook meer omzet uit je mailinglijst halen.’’
Nelleke Boer – Google review
‘’Wij zijn ongeveer 3 weken geleden begonnen hiermee, er zit ongelooflijk veel in! ‘’Blij ook met de uitleg die we krijgen van jullie. Helemaal top!’’
Heidy Abman – Google review
‘’Wat een verademing Mailblue. Alles in het Nederlands en een continue helpdesk erbij die je meteen helpt. Het heeft er bij mij voor gezorgd dat ik veel creatiever aan de slag kan’’
Lisette van Knippenberg – Google review