In deze stap laten we je zien hoe je jouw standaard gegevens kunt instellen en hoe je een site-tracking code kunt opvragen. Met site-tracking kun je het gedrag van je contacten online volgen en weet je dus precies welke pagina’s ze bezoeken.
In deze stap komen de formulieren aan bod. De formulieren kun je gemakkelijk met het drag-and-drop systeem maken, zodat je snel contacten kunt gaan verzamelen. Ook zullen we je het verschil tussen single- en double opt-in toelichten.
Indien je al een contactenlijst hebt kun je deze eenvoudig importeren binnen MailBlue. Hoe je dit doet laten we zien aan de hand van een voorbeeld.
In deze stap laten we je zien hoe je een campagne / mail aanmaakt in MailBlue.
In deze stap laten we je zien hoe je een automation aanmaakt in MailBlue. Voor het voorbeeld maken we een automation die geschikt is voor een online weggever.
Je wilt natuurlijk dat jouw e-mails in de inbox van jouw doelgroep terechtkomt. Met behulp van een aantal kleine stappen verbeteren we de kwaliteit van jouw e-mails.
In deze stap helpen we jou overstappen naar MailBlue vanaf een andere e-mailmarketing software. Zo weet je zeker dat je overal hebt gedacht en direct aan de slag kunt met de voordelen van MailBlue.