Vanuit Breda ondersteunen wij dagelijks ondernemers en marketeers zoals jij bij het implementeren van MailBlue en e-mailmarketingstrategieën. Niet alleen beantwoorden we jouw vragen snel via onze supportafdeling, ook zetten we graag een extra stap om samen meer resultaat te halen uit jouw marketinginspanningen. Maak kennis met de support van MailBlue.
Kom je er even niet uit en heb je vragen over het gebruik van MailBlue? Met onze uitgebreide kennisbank zorgen we ervoor dat vragen over functionaliteiten van de software worden beantwoord aan de hand van helpartikelen en handige video’s. Zo kun jij direct verder, zonder vertraging.
Is de livechat niet beschikbaar of kan een vraag niet direct worden beantwoord, dan maken we een support ticket aan. Afhankelijk van de complexiteit streven wij ernaar om jouw vraag binnen 24 uur te beantwoorden en vaak zelfs een stuk sneller. Ons supportteam is beschikbaar op werkdagen tussen 09.00 – 17.00u en in het weekend voor urgente tickets.
Via de (Mail)Blue Academy, gratis voor MailBlue gebruikers, leiden we jou op tot een echte (e-mail)marketing expert. Zo ken jij niet alleen alle ins- en outs van de software, maar weet je ook hoe je e-mailmarketing effectief inzet voor jouw bedrijf. Login en ga aan de slag!
Start een gratis proefperiode van 14 dagen. Geen creditcard, geen installatie, geen gedoe.
Direct 14 dagen gratis proberen (geen betaalgegevens vereist)