Deze experts zitten elke dag voor je klaar

Ons team is het kloppende hart van ons bedrijf, en samen zorgen we voor een sfeer waarin professionaliteit en gezelligheid hand in hand gaan. Ontdek de gezichten achter onze successen en leer onze vriendelijke experts kennen die elke dag weer klaarstaan om MailBlue naar een hoger niveau te tillen!

Team CX

Moniek
Customer Success Manager en Customer Experience Teamlead

Zara
Account Manager New Business

Dennis
Co-Founder & Managing Director

Team Support

Lis
Teamlead Support

Bas
Tech Support Lead

Wissal
Trainer Support

Jasper
Customer Success Manager

Jesse
Customer Support Operations Specialist

Laura
Customer Support employee

Ashley
Customer Support employee

Irma
Customer Support & CX employee

Jordan
Customer Support employee

Yoeri
Customer Support employee

Fleur
Customer Support employee

Naomi
Customer Support employee

Jennifer
Customer Support employee

Team Finance & Operations

Loran
Head of Tech and Operations

Rosy
Finance & Support employee

Kyra
Finance & Support employee

Team Marketing

Youri
Co-Founder & Head of Marketing

Shiva
Creative Designer

Kenneth
UX & CX Designer

Sharon
Brand Activation Manager

Robbert
Graphic Designer

Team HR

Lieke
HR Manager

Shannon
HR employee & Office Manager

Chewie
Barketeer

Gaia
Safety Inspector

MailBlue logo wit

Werken bij MailBlue?

Bekijk onze vacatures
Meer informatie

Moniek

Customer Success Manager en
Customer Experience Teamlead

Wat houdt mijn functie in?
Als Customer Success Manager houd ik me bezig met de onboardings en strategische ondersteuning van onze key accounts. Mijn doel is om onze klanten te helpen hun e-mailmarketingstrategie te vertalen naar de mogelijkheden in onze software. Dit doe ik zowel via persoonlijk contact als verschillende educatie projecten.

Beste e-mailmarketingtip
Kill your darlings! E-mailadressen die consistent geen interactie en interesse tonen in je mails en aanbod voegen momenteel geen waarde toe aan je e-maillijsten. Gebruik de engagement tagging en re-engagement funnels om inactieve contacten automatisch op te schonen.

Leuke weetjes

Dennis

Co-Founder & Managing Director

Wat houdt mijn functie in?
Ik focus mezelf op dagelijkse operationele keuzes die gemaakt moeten worden om teams beter te kunnen laten presteren. Meedraaien in teams op projecten geven me nieuwe inzichten om iedere dag het bedrijf en de customer journey voor klanten weer een stapje beter te maken.

Beste e-mailmarketingtip
Wil je de maximale open-rate uit een campagne halen? Binnen MailBlue verstuur je met één druk op de knop een campagne opnieuw op een ander tijdstip naar iedereen die de mail niet geopend heeft.

Leuke weetjes

Lis

Teamlead Support

Wat houdt mijn functie in?
Als teamlead hou ik overzicht op de werkzaamheden binnen het supportteam. Ik ondersteun het team zodat zij hun werk zo gemakkelijk en leuk kunnen uitvoeren. Daarnaast richt ik me uiteraard op cijfers, processen en groei.

Beste e-mailmarketingtip
CRM Deals gebruiken! Zo heb je superveel mogelijkheden binnen 1 software ipv 2 losse.

Leuke weetjes

Bas

Tech Support Lead

Wat houdt mijn functie in?
Als Head of Partnership and Technical Support werk ik dagelijks nauw samen met onze belangrijkste partner en het Support team om de verbetering op te zoeken continu te verbeteren. Ik focus op het identificeren van verbeterpunten, optimaliseren van processen, en denk oplossingsgericht mee met het team.

Beste e-mailmarketingtip
Stuur binnen je marketing nooit direct aan op een verkoop. Mensen resoneren meer met de reden achter je boodschap, de waarom, dan met de boodschap zelf. Door je waarden en visie te delen, bouw je vertrouwen op, wat hen sneller aanzet tot actie.

Leuke weetjes

Wissal

Trainer Support

Wat houdt mijn functie in?
Als Trainer Support begeleid ik nieuwe medewerkers bij MailBlue in hun eerste 3 maanden. Ik leer ze alles over de software en help hen klanten te ondersteunen. Daarnaast onderhoud ik de Blue Academy, zorg ik voor up-to-date cursusmateriaal en neem ik hierin software-updates mee, zodat iedereen optimaal aan de slag kan.

Beste e-mailmarketingtip
A/B tests zijn heilig, zeker in het begin! Test je onderwerpregels, de beste verzendtijden, knopkleuren… Je kunt het zo gek maken als je zelf wil en de uitslagen van deze tests kun je meenemen bij alle volgende campagnes.

Leuke weetjes

Jasper

Customer Success Manager

Wat houdt mijn functie in?
Als Top Klant Manager richt ik me op onze grotere klanten om issues snel te signaleren en op te lossen. Nu ben ik ook vol goede moed begonnen aan een traject om Customer Success Manager te worden, zodat ik deze klanten vanaf de start met onze software nog beter kan ondersteunen.

Beste e-mailmarketingtip
Segmenteer je e-maillijst op gedrag en interesses en stuur gerichte content die past bij elk segment. Verwijder gerust inactieve contacten; een schone, actieve lijst zorgt voor meer betrokkenheid. Zo behaal je hogere open- en klikpercentages door persoonlijk en relevant te blijven.

Leuke weetjes

Jesse

Customer Support Operations Specialist

Wat houdt mijn functie in?
Als Customer Support Operations Specialist los ik complexe klantcases op, ondersteun ik het team, verbeter ik de kwaliteit van supportprocessen en optimaliseer ik interne kennisdeling. Daarnaast fungeer ik als vraagbaak, bewaak ik de voortgang van tickets, en werk ik proactief aan procesverbeteringen en klanttevredenheid.

Beste e-mailmarketingtip
Wees niet zomaar tevreden met de mails die je uitstuurt. Vergelijk jezelf met anderen in het e-mailmarketing gebied – zorg ervoor dat je campagnes niet alleen visueel op niveau zijn, maar dat je teksten ook net zo professioneel overkomen. Een sterke eerste indruk maakt al het verschil!

Leuke weetjes

Laura

Customer Support employee

Wat houdt mijn functie in?
Als supportmedewerker help ik klanten met (technische) vragen over MailBlue. We geven advies over hoe de software werkt en hoe je deze kunt gebruiken, en we helpen met het oplossen van problemen. Ook houd ik me bezig met het schrijven van artikelen en maken van modules en cursussen voor onze MailBlue Academy.

Beste e-mailmarketingtip
Maak je nieuwsbrieven persoonlijk. Mensen voelen zich meer aangesproken als een bericht relevant is en specifiek voor hun gemaakt lijkt te zijn, dit verbetert je klantrelatie. Gebruik personalisatietags en segmenten om je mails zo gepersonaliseerd mogelijk te maken.

Leuke weetjes

Ashley

Customer Support employee

Wat houdt mijn functie in?
Als support employee bij MailBlue help ik dagelijks klanten met vragen over de software, functionaliteiten en (technische) problemen. Via e-mail en chat denk ik graag met je mee om het maximale uit de software te halen.

Beste e-mailmarketingtip
Experimenteer met de onderwerpregel. De onderwerpregel is vaak het eerste (en soms enige) dat de ontvanger leest. Houd het kort en krachtig, wek nieuwsgierigheid op, en vermijd spam-achtige woorden om de kans te vergroten dat je e-mail wordt geopend.

Leuke weetjes

Irma

Customer Support & CX employee

Wat houdt mijn functie in?
Als Customer Support medewerker bij MailBlue help ik ambitieuze organisaties met het gebruiken van de software. We krijgen allerlei leuke en uitdagende vragen waar we elke keer weer lekker mee mogen puzzelen. Daarbij ondersteun ik ook ons CS- en Salesteam.

Beste e-mailmarketingtip
Ken je contacten en pas je content daar op aan. Maak gebruik van doelgroepen en persona’s en kies hiervoor een andere benadering die het best past bij elk type. Zo lezen je ontvangers ook alleen wat ze leuk vinden en blijven ze betrokken bij jouw bedrijf. :)

Leuke weetjes

Jordan

Customer Support employee

Wat houdt mijn functie in?
Als customer succes medewerker ben ik vraagbaak voor al onze klanten omtrent e-mailmarketing vragen en onze software. Met mijn aantal jaar ervaring in de IT heb ik ook verstand van de wat technischer vragen die eventueel gesteld kunnen worden. Ik sta altijd klaar om te helpen!

Beste e-mailmarketingtip
Zorg voor een pakkend onderwerp van je mails, zodat deze op het eerste oog gelijk de aandacht trekt van je ontvangers. Als het onderwerp namelijk interessant is voor je ontvangers, dan zullen zij eerder actie ondernemen om je mail te openen en te lezen.

Leuke weetjes

Yoeri

Customer Support employee

Wat houdt mijn functie in?
Loop je ergens tegenaan binnen het werken met MailBlue? Dan kun je altijd bij mij en mijn collega’s terecht. Hiervoor kun je eenvoudig een ticket aanmaken of een chatgesprek beginnen. Wij zorgen dat je alles weet om verder aan de slag te kunnen! Eventuele issues? Die lossen we voor je op. 😄

Beste e-mailmarketingtip
Zorg dat je niet betrokken contacten opvolgt en uitschrijft. Deze kunnen van grote invloed zijn op de leverbaarheid van e-mails, door een onnodig lage open-rate en een verhoogde kans op bounces en spammeldingen. Mooie bijkomstigheid is dat minder actieve contacten (niet ingeschreven) ook nog eens kan zorgen voor lagere abonnementskosten.

Leuke weetjes

Fleur

Customer Support employee

Wat houdt mijn functie in?
Als Customer Support Employee help ik klanten bij het gebruik maken van MailBlue. Ik beantwoord vragen en adviseer hoe ze met MailBlue nog meer uit hun e-mailmarketing activiteiten kunnen halen. Zo zorg ik ervoor dat elke klant binnen no time een echte MailBlue expert is.

Beste e-mailmarketingtip
Mailen naar een betrokken mailinglijst is van essentieel belang binnen e-mailmarketing. Maak hiervoor gebruik van onze engagement automatisering!

Leuke weetjes

Naomi

Customer Support employee

Wat houdt mijn functie in?
Als support medewerkster help ik onze klanten met hun vragen over het gebruik van MailBlue en bied ik advies over het implementeren van e-mailmarketingstrategieën.

Beste e-mailmarketingtip
Schoon je lijsten regelmatig op, zodat je lijsten alleen contactpersonen bevatten die je mails regelmatig openen en betrokken bij je content zijn. Het aantal geopende mails zal hierdoor verbeteren, en spamklachten, uitschrijvingen en bounces zullen verminderen!

Leuke weetjes

Rosy

Finance & Support employee

Wat houdt mijn functie in?
Customer succes finance medewerker. In mijn functie probeer ik klanten met finance gerelateerde vragen zo goed mogelijk te helpen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor een gedeelte van de financiële administratie/backoffice. Het leuke aan mijn functie is de afwisseling en flexibiliteit en het samenwerken met een heel leuk team!

Beste e-mailmarketingtip
Als je iets niet weet, vraag het. Ons customer support/billing team staan klaar voor al je vragen.

Leuke weetjes

Kyra

Finance & Support employee

Wat houdt mijn functie in?
Als Billing Supoprt Medewerker beantwoord ik onder andere vragen over facturen, upgrades en betalingen. Daarnaast verricht ik ook een stuk financiële administratie en spring ik soms bij op de algemene Support.

Beste e-mailmarketingtip
Ben je altijd hetzelfde aan het typen of dezelfde opzet aan het maken in de mailontwerper, probeer dan modules uit! Zo kun je in een paar seconden de juiste aanhef, handtekening etc. in de mail zetten, door het er gewoon in te slepen.

Leuke weetjes

Youri

Co-Founder & Head of Marketing

Wat houdt mijn functie in?
Als mede-eigenaar en ‘Head of Marketing’ ben ik, samen met het marketingteam, verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van marketingstrategieën om MailBlue te laten groeien. Dit kan door nieuwe klanten te werven, klantbehoud te verbeteren en gebruikers te ondersteunen bij hun marketingstrategieën, waardoor groei ontstaat.

Beste e-mailmarketingtip
Stop met het versturen van één nieuwsbrief aan je gehele mailinglijst. Gebruik automatiseringen gedurende de klantreis om e-mailmarketing weer relevant te maken en je resultaten substantieel te verbeteren.

Leuke weetjes

Shiva

Creative designer

Wat houdt mijn functie in?
Als creative designer bij MailBlue combineer ik grafisch inzicht en technische vaardigheden om visueel aantrekkelijke ontwerpen te creëren die onze merkidentiteit versterken. Ik werk aan diverse projecten, waaronder website design en marketingmaterialen.

Beste e-mailmarketingtip
Boost je open rates door dynamische content te gebruiken die zich automatisch aanpast aan het gedrag en de voorkeuren van elke ontvanger.

Leuke weetjes

Kenneth

UX & CX Designer

Wat houdt mijn functie in?
In mijn functie als UX & CX designer streef ik naar een optimale connectie tussen onze software en haar gebruikers. Door toegankelijke gebruikersstromen te creëren, maak ik MailBlue gebruiksvriendelijker en verbeter ik de algehele ervaring. Kortom, ik bouw bruggen tussen software en gebruikers.

Beste e-mailmarketingtip
Voordat je start met het bouwen van een automatisering of flow, is het handig om alles eerst op papier te zetten. Dit helpt om fouten vroegtijdig op te sporen, waardoor je efficiënter kunt werken in de software.

Leuke weetjes

Sharon

Brand Activation Manager

Wat houdt mijn functie in?
Als Brand Activation Manager neem ik het voortouw bij activiteiten die de merkbekendheid en klantbetrokkenheid van MailBlue vergroten. Dit onder meer vanuit strategische marketingactiviteiten, samenwerkingen en evenementen.

Beste e-mailmarketingtip
Goede marketing gaat verder dan social media en e-mails. Zorg ervoor dat je jouw doelgroep kent en dat je vanuit verschillende invalshoeken zichtbaarheid creëert voor jouw bedrijf. Combineer online en offline kanalen voor een sterke marketingmix die bijdraagt aan jouw naamsbekendheid.

Leuke weetjes

Robbert

Graphic Designer

Wat houdt mijn functie in?
Als grafisch vormgever bij MailBlue verzorg ik diverse media-uitingen, inclusief foto- en videografie en social media posts. Daarnaast ben ik e-mailmarketeer en help ik klanten met het optimaliseren en automatiseren van hun e-mailmarketing, om zo hun tijdwinst, conversie en omzet te verhogen.

Beste e-mailmarketingtip
Begin jij je e-mails bijvoorbeeld met ‘Hi %FIRSTNAME%’? Top!

Wist je dat e-mails met gepersonaliseerde onderwerpregels 26% meer kans maken om geopend te worden? Maak je e-mails voor de ontvanger zo persoonlijk mogelijk met het gebruik van personalistatietags.

Leuke weetjes

Lieke

HR Manager

Wat houdt mijn functie in?
Ik houd mij voornamelijk bezig met het thema werkgeluk en de instroom, doorstroom en uitstroom van onze medewerkers. Het is onze (HR) missie dat dit een fijne en veilige omgeving is en blijft, de werk&privé balans goed is en we naast lekker knallen ook veel lol met elkaar beleven.

Beste e-mailmarketingtip
Eat. Sleep. Automate. Repeat.

Leuke weetjes

Shannon

HR employee & Office Manager

Wat houdt mijn functie in?
Als HR-medewerker en office manager bij MailBlue houd ik alle ballen in de lucht! Ik ben de go-to persoon voor alles rondom werving, van het schrijven van pakkende vacatureteksten tot het vinden van die perfecte match. Daarnaast zorg ik ervoor dat het kantoor op rolletjes loopt, of het nu gaat om het regelen van bedrijfsuitjes, administratieve taken of het ondersteunen van mijn collega’s. Kortom, ik combineer mijn passie voor mensen met een flinke dosis kantoorbeheer, zodat iedereen bij MailBlue zorgeloos aan de slag kan!

Beste e-mailmarketingtip
Eat. Sleep. Automate. Repeat.

Leuke weetjes

Gaia

Safety Inspector

Wat houdt mijn functie in?De dagen dat ik op kantoor ben, neem ik mijn rol als Safety Inspector uiterst serieus. Niemand komt binnen of gaat naar buiten zonder dat ik het weet. Door mijn enthousiasme is iedereen op de hoogte wanneer er (onverwacht) bezoek binnenstapt.

Ik werk parttime, dus voor urgente zaken verwijs ik je door naar mijn baasje Sharon

Leuke weetjes