PLING! Met SMS-marketing stuur je gerichte berichten op het juiste en meest impactvolle moment. Deel een handige afspraakherinnering, vrolijk verjaardagsbericht of attendeer op een speciale aanbieding. Trek direct de aandacht met persoonlijke SMS-berichten om jouw marketing nog effectiever te maken.
…SMS-berichten gemiddeld door 95% van de ontvangers geopend worden? Over hoge cijfers gesproken!
…ongeveer 93% van dat percentage het SMS-bericht ook nog eens binnen 5 minuten leest?
…je contacten kunt laten kiezen voor pushmeldingen en afspraakherinneringen via SMS?
…onderzoek aantoont dat de combinatie van SMS en e-mail samen als prettig wordt ervaren?
…gemiddeld 19% van deze SMS-berichten doorgeklikt wordt, zoals naar het aanbod?
…SMS-jes met herinneringen gemiddeld voor 70% minder vergeten afspraken zorgen?
‘Je favoriete product is weer op voorraad!’ Met de functie product-notificatie houd je je klanten altijd up-to-date. Houd ze betrokken met een handige SMS en laat contacten zelf aangeven over welke producten ze graag meldingen ontvangen: dat is nog eens extra service!
‘Nu, 10% korting op je favoriete product!’ Kijk, dit soort SMS-jes wil je ontvangen! Of het nu tijdelijke weekend deals zijn, een summer sale of exclusieve kortingsvoucher: met SMS-marketing zijn jouw klanten direct op de hoogte en ga je voor maximaal impact.
‘Er ligt nog iets in je winkelmand!’ Heeft iemand een product aan de winkelwagen toegevoegd, maar de aankoop nog niet voltooid? Stuur een handige reminder met een SMS en ga voor dat subtiele duwtje in de rug!
Een no-show voorkomen? Met een SMS houd je je klanten up to date en herinner je ze gemakkelijk aan afspraken, voorzien van alle belangrijke details: zo weten je klanten precies waar en wanneer ze verwacht worden.
Onze slimme automatiseringen? Die kun je natuurlijk ook voor SMS-jes instellen! Bij MailBlue geef je in je automatiseringen precies aan wanneer je een SMS naar je contacten wilt laten versturen, zoals binnen een bepaald moment in de klantreis. Je kiest hierbij een voorwaarde en voegt daarbij de bijbehorende actie aan je automatisering toe: zo zorg je ervoor dat je contacten alleen die informatie ontvangen die er echt toe doet. Met automatiseringen stuur je precies op het juiste moment een SMS binnen de klantreis.
‘Fijn hoor, die SMS-jes, maar hoe kan ik deze naar mijn contacten versturen?’ Ook dat kun je bij MailBlue eenvoudig en voordelig afnemen: dit doe je al vanaf €0,065 per SMS. Het enige dat je nog hoeft te doen? Voeg deze SMS-actie toe aan je automatisering en je bent klaar om de telefoon van Max of Sophie te laten tingelen!
Ontdek zelf welke MailBlue-functionaliteiten jouw e-mailmarketing naar een hoger niveau tillen. Plan een gratis demo en krijg persoonlijke begeleiding van onze experts!
Maak je momenteel gebruik van een andere provider rond e-mailmarketing? Ontdek hoe wij eenvoudig kunnen helpen in jouw overstapproces naar MailBlue.
Martijn van Tongeren
Internet Marketing Unie
“Het krachtige van MailBlue zijn de segmentatiemogelijkheden. Een mailtje is niet altijd voor iedereen op onze lijst relevant, maar door slim gebruik te maken van de mogelijkheden (heeft iemand wel/niet geopend, in wat voor tijdzone zit hij/zij, heeft hij/zij geklikt op de link in een e-mail, etc.) kunnen we ervoor zorgen dat de juiste persoon, de juiste e-mail op het juiste moment ontvangt.
Door MailBlue te gebruiken hebben we per direct onze open-rates verhoogd, bereiken we een groter gedeelte van onze lijst en hebben we veel beter inzicht in de cijfers van onze business, waardoor we veel makkelijker kunnen opschalen.”
Jeroen
Bloemetjebezorgen.nl
“Met MailBlue kan ik nu veel meer. Mijn processen automatiseren, mijn klanten een persoonlijke ervaring geven. Ik vind het ook makkelijk in gebruik, je kunt de diepte in maar dat hoeft niet. Ook fijn: MailBlue heeft duizenden klanten, maar ik voel me nooit een nummer. Ik heb snel antwoord op vragen en een oplossing bij problemen. Als je je klantreis op een makkelijke manier wil automatiseren en verder wil gaan dan standaard nieuwsbrieven, dan kom je bij MailBlue uit.”
Hanneke Wessel
VA school
“Alleen al met het proces voor nieuwe aanmelders besparen we nu 300 uur en € 16.500,- in geld, elk jaar. Dat is duurzaam resultaat, met een eenmalige inrichting. Los van die tijds- en geldwinst levert het ons rust en overzicht op. Het is geregeld, aan alles is gedacht. Ook voor onze klanten is het fijn, het aanmelden verloopt superklantvriendelijk en foutloos. Als VA zou ik toch moeten weten wat uitbesteden en automatiseren mag opleveren, maar deze positieve impact op ons bedrijf heb ik echt onderschat.”
Hanneke Wessel
VA school
“Alleen al met het proces voor nieuwe aanmelders besparen we nu 300 uur en € 16.500,- in geld, elk jaar. Dat is duurzaam resultaat, met een eenmalige inrichting. Los van die tijds- en geldwinst levert het ons rust en overzicht op. Het is geregeld, aan alles is gedacht. Ook voor onze klanten is het fijn, het aanmelden verloopt superklantvriendelijk en foutloos. Als VA zou ik toch moeten weten wat uitbesteden en automatiseren mag opleveren, maar deze positieve impact op ons bedrijf heb ik echt onderschat.”
Martijn van Tongeren
Internet Marketing Unie
“Het krachtige van MailBlue zijn de segmentatiemogelijkheden. Een mailtje is niet altijd voor iedereen op onze lijst relevant, maar door slim gebruik te maken van de mogelijkheden (heeft iemand wel/niet geopend, in wat voor tijdzone zit hij/zij, heeft hij/zij geklikt op de link in een e-mail, etc.) kunnen we ervoor zorgen dat de juiste persoon, de juiste e-mail op het juiste moment ontvangt.
Door MailBlue te gebruiken hebben we per direct onze open-rates verhoogd, bereiken we een groter gedeelte van onze lijst en hebben we veel beter inzicht in de cijfers van onze business, waardoor we veel makkelijker kunnen opschalen.”
Jeroen
Bloemetjebezorgen.nl
“Met MailBlue kan ik nu veel meer. Mijn processen automatiseren, mijn klanten een persoonlijke ervaring geven. Ik vind het ook makkelijk in gebruik, je kunt de diepte in maar dat hoeft niet. Ook fijn: MailBlue heeft duizenden klanten, maar ik voel me nooit een nummer. Ik heb snel antwoord op vragen en een oplossing bij problemen. Als je je klantreis op een makkelijke manier wil automatiseren en verder wil gaan dan standaard nieuwsbrieven, dan kom je bij MailBlue uit.”
Jeroen
Bloemetjebezorgen.nl
“Met MailBlue kan ik nu veel meer. Mijn processen automatiseren, mijn klanten een persoonlijke ervaring geven. Ik vind het ook makkelijk in gebruik, je kunt de diepte in maar dat hoeft niet. Ook fijn: MailBlue heeft duizenden klanten, maar ik voel me nooit een nummer. Ik heb snel antwoord op vragen en een oplossing bij problemen. Als je je klantreis op een makkelijke manier wil automatiseren en verder wil gaan dan standaard nieuwsbrieven, dan kom je bij MailBlue uit.”
Hanneke Wessel
VA school
“Alleen al met het proces voor nieuwe aanmelders besparen we nu 300 uur en € 16.500,- in geld, elk jaar. Dat is duurzaam resultaat, met een eenmalige inrichting. Los van die tijds- en geldwinst levert het ons rust en overzicht op. Het is geregeld, aan alles is gedacht. Ook voor onze klanten is het fijn, het aanmelden verloopt superklantvriendelijk en foutloos. Als VA zou ik toch moeten weten wat uitbesteden en automatiseren mag opleveren, maar deze positieve impact op ons bedrijf heb ik echt onderschat.”
Martijn van Tongeren
Internet Marketing Unie
“Het krachtige van MailBlue zijn de segmentatiemogelijkheden. Een mailtje is niet altijd voor iedereen op onze lijst relevant, maar door slim gebruik te maken van de mogelijkheden (heeft iemand wel/niet geopend, in wat voor tijdzone zit hij/zij, heeft hij/zij geklikt op de link in een e-mail, etc.) kunnen we ervoor zorgen dat de juiste persoon, de juiste e-mail op het juiste moment ontvangt.
Door MailBlue te gebruiken hebben we per direct onze open-rates verhoogd, bereiken we een groter gedeelte van onze lijst en hebben we veel beter inzicht in de cijfers van onze business, waardoor we veel makkelijker kunnen opschalen.”