Social media, e-mails, advertenties, SEO? Met attributies achterhaal je wat het beste werkt en welke kanalen de meeste conversies opleveren. Zo weet je precies waar je jouw marketingactiviteiten op moet focussen.
Volg het pad dat je klanten doorlopen
Vanaf het moment dat ze met je in contact komen, tot het moment van aankoop. Gebruik deze data om patronen te achterhalen. Welke kanalen converteren het beste en wat zorgt er uiteindelijk voor dat je bezoekers overgaan tot aankoop? Met de uitgebreide attributie rapportages kun je alle contactmomenten, ofwel touchpoints, van jouw klanten inzien.
Optimaliseer het gebruik van je marketingbudget
Omdat je met attributie precies kunt zien welke kanalen de meeste conversies opleveren, weet je ook waar je jouw marketingbudget op in dient te zetten om zo nog meer sales binnen te halen. Maak weloverwogen keuzes aan de hand van de data.
Standaard UTM link tracking
Attributies maakt gebruik van de standaard UTM parameters en kan contacten volgen zodra site-tracking is geïnstalleerd.
Naar wie mogen wij het handboek e-mailmarketing toesturen?
Bij het invullen van je e-mailadres ontvang je het online handboek en zul je hierna waardevolle content met betrekking tot e-mailmarketing van ons ontvangen. Wil je dit liever niet? Dan kun je je altijd uitschrijven.