Startklare
automatiseringen

Krijg een enorme voorsprong bij het bouwen van automatiseringen die waarde bieden voor jouw bedrijf. Selecteer eenvoudig een vooraf ontworpen automatisering en importeer deze in jouw MailBlue account. Je hoeft enkel de mails zelf te schrijven.

Klik op je abonnement

Welkom Automatisering

Optimaliseer je verkoopproces door automatisch de beste leads te identificeren en ze gericht te benaderen.

Lead Magnet Automatisering

Verzamel nieuwe leads door je content slim in te zetten, zodat je waardevolle contacten aantrekt en je marketing kracht bijzet.

Klant relatie automatisering

Versterk de loyaliteit van je klanten door automatiseringen te gebruiken die hen bedanken voor hun loyaliteit, zoals bij een jaarinschrijving of na vijf aankopen.

Welkom automatisering

Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.

Weggever automatisering (lead magnet)

Verhoog je omzet door nieuwe leads te genereren met een instapproduct of korting en ze vervolgens te converteren naar trouwe klanten die waarde zien in je bedrijf en je aanbod.

Leadscoring en segmentatie

Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.

Evenement / webinar / verjaardag

Bereik meer betrokkenheid door datum gebaseerde automatiseringen te gebruiken; warm je contacten op voor evenementen en volg ze op, of verras ze met een verjaardagsmail.

Klant relatie automatisering

Versterk de loyaliteit van je klanten door automatiseringen te gebruiken die hen bedanken voor hun loyaliteit, zoals bij een jaarinschrijving of na vijf aankopen.

Terugwin automatisering

Heractiveer inactieve contacten en houd je lijst up-to-date met een ’terugwin’ automatisering, waardoor je het bereik en de effectiviteit van je marketingcampagnes verhoogt.

Engagement automatiseringen (1 / 2)

Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatiseringen te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.

Engagement automatiseringen (2 / 2)​

Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatisering te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.

Update laatste besteldatum

Hou geheel automatisch bij wanneer klanten hun laatste bestelling hebben geplaatst, zodat je geautomatiseerd een herhaal aankoop of upsell kunt stimuleren.

Na-aankoop automatisering

Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.

Verlaten winkelwagen

Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.

Upsell / cross-sell automatisering

Verhoog de klantwaarde door jouw klanten automatisch extra producten aan te bieden die perfect aansluiten bij hun eerdere aankopen.

Herhaal aankoop automatisering

Vergroot je omzet door klanten automatisch te herinneren aan het opnieuw aanschaffen van hun favoriete producten of diensten.

Update laatste interactiedatum

Hou geheel automatisch bij wanneer contacten voor het laatst interactie hebben getoond met je campagnes en/of website en win ze terug.

Na-aankoop automatisering (Deep data)

Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.

Verlaten winkelwagen (Deep Data)

Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.

Welkom automatisering

Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.

Weggever automatisering (lead magnet)

Verhoog je omzet door nieuwe leads te genereren met een instapproduct of korting en ze vervolgens te converteren naar trouwe klanten die waarde zien in je bedrijf en je aanbod.

Leadscoring en segmentatie

Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.

Evenement / webinar / verjaardag

Bereik meer betrokkenheid door datum gebaseerde automatiseringen te gebruiken; warm je contacten op voor evenementen en volg ze op, of verras ze met een verjaardagsmail.

Klant relatie automatisering

Versterk de loyaliteit van je klanten door automatiseringen te gebruiken die hen bedanken voor hun loyaliteit, zoals bij een jaarinschrijving of na vijf aankopen.

Terugwin automatisering

Heractiveer inactieve contacten en houd je lijst up-to-date met een ’terugwin’ automatisering, waardoor je het bereik en de effectiviteit van je marketingcampagnes verhoogt.

Engagement automatiseringen (1 / 2)

Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatiseringen te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.

Engagement automatiseringen (2 / 2)​

Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatisering te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.

Update laatste besteldatum

Hou geheel automatisch bij wanneer klanten hun laatste bestelling hebben geplaatst, zodat je geautomatiseerd een herhaal aankoop of upsell kunt stimuleren.

Na-aankoop automatisering

Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.

Verlaten winkelwagen

Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.

Upsell / cross-sell automatisering

Verhoog de klantwaarde door jouw klanten automatisch extra producten aan te bieden die perfect aansluiten bij hun eerdere aankopen.

Herhaal aankoop automatisering

Vergroot je omzet door klanten automatisch te herinneren aan het opnieuw aanschaffen van hun favoriete producten of diensten.

Update laatste interactiedatum

Hou geheel automatisch bij wanneer contacten voor het laatst interactie hebben getoond met je campagnes en/of website en win ze terug.

Na-aankoop automatisering (Deep data)

Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.

Verlaten winkelwagen (Deep Data)

Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.

Welkom automatisering

Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.

Weggever automatisering (lead magnet)

Verhoog je omzet door nieuwe leads te genereren met een instapproduct of korting en ze vervolgens te converteren naar trouwe klanten die waarde zien in je bedrijf en je aanbod.

Leadscoring en segmentatie

Optimaliseer je verkoopkansen door automatisch je contacten te kwalificeren en de meest warme leads gericht op te volgen.

Evenement / webinar / verjaardag

Bereik meer betrokkenheid door datum gebaseerde automatiseringen te gebruiken; warm je contacten op voor evenementen en volg ze op, of verras ze met een verjaardagsmail.

Klant relatie automatisering

Versterk de loyaliteit van je klanten door automatiseringen te gebruiken die hen bedanken voor hun loyaliteit, zoals bij een jaarinschrijving of na vijf aankopen.

Terugwin automatisering

Heractiveer inactieve contacten en houd je lijst up-to-date met een ’terugwin’ automatisering, waardoor je het bereik en de effectiviteit van je marketingcampagnes verhoogt.

Engagement automatiseringen (1 / 2)

Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatiseringen te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.

Engagement automatiseringen (2 / 2)​

Krijg meer inzicht in je contactenlijst door een ‘engagement tagging’ automatisering te gebruiken die de betrokkenheid van je contacten meet.

Update laatste besteldatum

Hou geheel automatisch bij wanneer klanten hun laatste bestelling hebben geplaatst, zodat je geautomatiseerd een herhaal aankoop of upsell kunt stimuleren.

Na-aankoop automatisering

Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.

Verlaten winkelwagen

Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.

Upsell / cross-sell automatisering

Verhoog de klantwaarde door jouw klanten automatisch extra producten aan te bieden die perfect aansluiten bij hun eerdere aankopen.

Herhaal aankoop automatisering

Vergroot je omzet door klanten automatisch te herinneren aan het opnieuw aanschaffen van hun favoriete producten of diensten.

Update laatste interactiedatum

Hou geheel automatisch bij wanneer contacten voor het laatst interactie hebben getoond met je campagnes en/of website en win ze terug.

Na-aankoop automatisering (Deep data)

Versterk de klantrelatie en stimuleer herhaalaankopen door automatisch opvolgmails te sturen na elke aankoop.

Verlaten winkelwagen (Deep Data)

Verhoog je omzet door automatisch klanten te herinneren aan hun verlaten winkelwagens en hen terug te brengen naar je webshop.

Hoe kan ik een startklare automatiseringen inladen in mijn account?

1

Kopieer de TPLshare-link

2

Ga naar jouw MailBlue account

3

Ga naar automatiseringen en klik op ‘Maak een automatische serie’

4

Klik op ‘Importeer een automatisering’ en plak hier de gekopieerde link

5

Pas de mails aan naar jouw huisstijl met behulp van de notities in de automatisering, en voilà!