Belangrijkste kenmerken
2 nieuwe wachttijdopties
1. Wachten tot een specifieke dag en/of tijd
Stel een wachttijd in om een automatisering te starten of te verlaten op basis van een specifieke dag, maand, jaar of tijdstip in de toekomst.
2. Wachten tot een aangepast datumveld overeenkomt
Stel een wachttijd in op basis van een aangepast datumveld van je contacten, deals of accounts. Gebruik dit bijvoorbeeld voor een herinneringsdatum, deadline of een ander datumgerelateerd evenement in je workflows.
Andere wachttijdopties
Wachten voor een bepaalde tijdsduur
Stel een aangepaste wachttijd in met een combinatie van uren, minuten, dagen, weken, maanden en jaren.
Wachten tot specifieke voorwaarden zijn voldaan
Laat de automatisering wachten totdat bepaalde segmentvoorwaarden zijn voldaan, waardoor workflows dynamischer en persoonlijker worden.
Een nieuwe interface maakt het eenvoudiger om datumgebaseerde voorwaarden te beheren en automatiseringen in te stellen.
Voordelen
Meer flexibiliteit
Creëer zeer aanpasbare wachtstappen, waardoor de insteltijd en complexiteit afnemen.
Verbeterde controle
Uitgebreide wachttijdopties geven je meer inzicht en controle, zodat je automatiseringen flexibeler en efficiënter worden.
Huidige automatiseringen met bestaande wachttijdvoorwaarden en -logica blijven ongewijzigd en zullen blijven werken zoals ze nu doen. Deze hoeven niet aangepast te worden.