Non-profit

Als non-profitorganisatie, zoals een stichting of museum, draait alles om impact en betrokkenheid. Maar, hoe bereik je dit? Met de slimme tools van MailBlue ga je voor gerichte communicatie: dé sleutel tot succes. Houd contacten altijd up to date met nieuwsbrieven dankzij slimme automatiseringen en bouw sterke en duurzame relaties op. Ga voor gerichte fondsenwerving en stimuleer donaties met doordachte strategieën. En, wil je zoveel mogelijk bezoekers bij een event, actie of tentoonstelling? Zet de actie dan in de spotlights met een creatieve campagne. MailBlue biedt dé tools om betrokkenheid te vergroten, je missie te delen en je doelgroep blijvend te inspireren.

MailBlue werkt samen met de leukste bedrijven:

De voordelen van MailBlue voor Non-profit

Houd donateurs up-to-date

Transparantie zorgt voor betrouwbaarheid en donateurs willen zien waar hun geld naartoe gaat: houd ze gemakkelijk up to date van de voortgang met automatische mailings.

Verhoog betrokkenheid

Hebben de giften van donateurs impact gemaakt? Deel mooie succesverhalen dankzij de donaties in verhalende nieuwsbrieven om zo de betrokkenheid te vergroten.

Zorg voor warme relaties

Een verjaardagswens, een bedankmail of kleine gift: laat zien dat je je donateurs en bezoekers waardeert met de slimme automatiseringen die jouw dankbaarheid tonen.

Creëer uitnodigende campagnes

Is er een nieuwe tentoonstelling of event in aantocht? Zorg voor zoveel mogelijk bezoekers of betrokkenen en creëer creatieve campagnes om mensen enthousiast te maken.

Laat MailBlue met je meegroeien

Merk je dat je behoefte krijgt aan meer door een groeiend aantal donateurs? Pas gemakkelijk je wensen aan in je MailBlue-account, zoals een hoger aantal mailcontacten.

Ga voor optimale betrokkenheid

Donateurs en vrijwilligers vormen het hart van non-profitorganisaties: het is dus van essentieel belang om hen optimaal betrokken te houden. Heeft een donateur een donatie gedaan? Bedank hem of haar met een persoonlijke mail en laat de impact van de bijdrage zien. Daarbij kun je hier aangeven hoe ze eventueel nog meer kunnen helpen. Merk je afnemende engagement? Stuur een heractivatiecampagne en deel inspirerende en eerdere succesverhalen om nogmaals te benadrukken hoe belangrijk financiële steun is: ook kun je dit tussentijds laten zien door updates te sturen of contacten uit te nodigen voor speciale bijeenkomsten. Met MailBlue ga je voor duurzame relaties en optimale betrokkenheid.

Ga voor effectieve fondsenwerving of succesvolle events

Heeft het museum een nieuwe tentoonstelling of staat er een evenement op de planning voor het goede doel? Dit is natuurlijk pas geslaagd met zoveel mogelijk bezoekers of betrokkenen. En, vrijwilligers natuurlijk! Stel daarom gemakkelijk gerichte campagnes op: laat bijvoorbeeld de impact van vrijwilligerswerk of een donatie zien en maak het voor donateurs makkelijk om meteen ook zelf te doneren, zoals met een handige knop in de mail. Of, staat er een event op het programma? Stuur je vaste leden een exclusieve uitnodiging en zorg voor een handige herinneringsmail om zoveel mogelijk gasten te ontvangen. Met MailBlue zorg je voor effectievere fondsenwerving en trek je meer bezoekers en vrijwilligers aan dankzij doeltreffende campagnes.

Handige koppelingen voor non-profit

Zoveel mogelijk betrokkenheid creëren? Kies uit maar liefst 850+ externe tools die jou kunnen helpen bepaalde doelen te bereiken. Ontdek hier de meest populaire integraties voor non-profitorganisaties.

E-mailtips & tricks voor non-profit

Gepersonaliseerde updates

Een verlenging van donateurschap, verjaardagswens, bedankmail of voortgang van processen? Stuur automatische mailings met gepersonaliseerde boodschappen.

Vraag om feedback

Optimaal resultaat behalen? Vraag om feedback met vragenlijsten en ontdek waar je kunt verbeteren om hierna nog meer impact te maken.

Maandelijkse nieuwsbrief

Is er een leuk nieuwtje te melden of staat er iets op de planning? Gebruik de maandelijkse nieuwsbrief om het laatste nieuws van jouw doel of organisatie te delen.

Schrijf inspirerende blogs

Schrijf inspirerende of educatieve blogs om je kennis te verspreiden, het onderwerp hierdoor meer diepgang of beleving te geven én hiermee de betrokkenheid te vergroten.

Deel succesverhalen

Laat zien waar donaties het verschil hebben gemaakt en deel eerdere succesverhalen om donateurs bijvoorbeeld voor maandelijkse giften over te halen.

Social media

Deel mooie posts op social media om betrokkenheid en interactie met je (nieuwe) volgers te vergroten en je doel of organisatie nog meer op de kaart te zetten.

Wat anderen zeggen over MailBlue

Ga aan de slag met MailBlue

Verstuur vandaag nog je eerste campagne

Overstapservice

Maak je gebruik van een ander
e-mailmarketingsysteem? Ontdek hoe wij kunnen helpen om over te stappen naar MailBlue.

Persoonlijk advies

Plan een afspraak in met een van onze experts voor een op-maat-gemaakt advies.