• Home
  • /
  • Blog
  • /
  • Wat is e-mail marketing? Ontdek de voordelen!

Hoe bereik je een zo groot mogelijk groep met mensen op een efficiënte manier? Dat kan eenvoudig door gebruik te maken van e-mail marketing. Maar wat is e-mail marketing? Hierbij worden de (potentiële) klanten direct benaderd via de e-mail. Deze manier van direct marketing kan gebruikt worden om nieuwe klanten binnen te halen, informatie te verstrekken, klantcontact te onderhouden of mensen die al klant zijn te overtuigen van een nieuw product. Door gebruik te maken van e-mail om deze doelen na te streven, komen we bij de term e-mail marketing.

Wat e-mail marketing nog meer is en wat je er exact mee kunt ontdek je verder in deze blog. Je weet bovendien na het lezen van dit artikel of het ook voor jouw business waardevol is om in te zetten én welke voordelen je er dan precies mee kunt behalen.

Inhoudsopgave

Wat is e-mail marketing?

Om nieuwe diensten of producten te promoten of om bijvoorbeeld contact te onderhouden met bestaande klanten kun je gebruik maken van e-mail marketing. Marketing komt voor op veel verschillende manieren. Als je voor jouw bedrijf online aan marketing doet dan noemen we dat internet marketing. Onder deze categorie valt e-mail marketing dus ook.

E-mail marketing is dus een (reeks van) e-mail(s) die gestuurd wordt vanuit een bedrijf naar geïnteresseerden en/of klanten. Een dergelijke mail bevat bijvoorbeeld nieuws, aanbiedingen, een klanttevredenheidsonderzoek of bijvoorbeeld servicemeldingen.

E-mail marketing omvat in principe dus alle vormen van marketing per e-mail. De meest bekende vorm van e-mail marketing is het versturen van een nieuwsbrief.

Verder kun je ook online aan marketing doen via sociale media, reclames via websites of doormiddel van bijvoorbeeld blogs. Met e-mail marketing is het echter mogelijk om bepaalde klanten of doelgroepen heel direct te benaderen. Dit kan door de interesses en het gedrag van de ontvangers van de berichten te analyseren. Verderop in dit artikel zal hier meer toelichting over worden gegeven.

Direct marketing

Als je voor het maken van reclame of andere marketingdoeleinden direct contact zoekt met een doelgroep of bepaalde klanten, dan wordt er gesproken van direct marketing. Dit kan op verschillende manieren zoals: per post, e-mail, sociale media of bijvoorbeeld via websites. E-mail marketing is dus een vorm van direct marketing. Je kunt namelijk heel gericht een bepaalde doelgroep informatie sturen over producten of diensten. Je hebt de potentiële of bestaande klanten die je voor ogen hebt, direct binnen handbereik. 

Spam?

Ten onrechte associëren veel mensen buiten het vakgebied e-mail marketing met het versturen van ongewenste reclameboodschappen, oftewel spam. Dit staat echter volledig haaks op de ware essentie én het doel van e-mail marketing.

Wat is e-mail marketing dan wél?

 Met e-mail marketing zorg je er voor, veelal via een inschrijfformulier op je site, dat mensen zich aanmelden op een e-maillijst. Dit kan voor een nieuwsbrief zijn, een gratis te ontvangen e-book of bijvoorbeeld voor het ontvangen van een kortingsvoucher. Zodra deze mensen zich bij je inschrijven (dit noemt men binnen de marketing een 'opt-in'), dan kun jij ze vervolgens gerelateerde e-mails gaan sturen. Het is ontzettend krachtig voor je business als je een grote actieve mailinglijst hebt; je kunt via die weg namelijk uiteindelijk ook jouw producten of diensten promoten.

Een belangrijk verschil tussen spam en e-mail marketing: via je maillijst bouw je eerst een band op met je lezers. Je zorgt er voor, mits je het goed toepast, dat ze je meer gaan vertrouwen en uiteindelijk bijvoorbeeld (meer) bij je gaan besteden. E-mail marketing is een krachtig en effectief marketingmiddel om jouw doelgroep te bereiken. Of het nu gaat om het versterken van bestaande relaties, het aangaan van nieuwe contacten of het verbeteren van jouw (bedrijfs)imago. Stel je lanceert een nieuw product op de markt of je wilt een workshop/evenement organiseren; dan hoef je alleen maar een mail te sturen naar je contacten die al geïnteresseerd zijn in je bedrijf. Ideaal!

E-mail marketing: software

Als je e-mail marketing écht goed toe wilt passen, kun je gebruik maken van zogenaamde Marketing Automation Software; zoals bijvoorbeeld MailBlue. Deze systemen houden onder andere het online gedrag van je leads en klanten bij. Zo is het mogelijk om per individueel contact een overzicht te krijgen op welke websitepagina’s de persoon is geweest, op welke mails er doorgeklikt is en wat er exact gedownload is. Deze data op basis van het gedrag van je contacten kan vervolgens gebruikt worden in het creëren van nieuwe e-mail segmenten. Daarmee stuur je altijd een relevant bericht naar de juiste persoon op het juiste moment. E-mail Marketing Automation Software gaat dus verder dan de standaard e-mail marketing software. Zorg ervoor dat je niet spammy overkomt en jouw mails wél gelezen worden!

wat is e-mail marketing: voorbeeld funnel

Wanneer maak je gebruik van e-mail marketing?

Het gebruik van e-mail marketing is een goede manier van contact hebben met geïnteresseerden op verschillende manieren. Zo kun je doormiddel van een nieuwsbrief informatie versturen over producten of diensten.

Heb je een speciale aanbieding? Dan kun je met e-mail marketing gericht mailen naar de mensen die geïnteresseerd zijn in specifiek dat product. Het is dus de bedoeling om de lezer te prikkelen en over te halen om de website te bezoeken via links in de e-mails. Vervolgens is de kans groot dat de ontvangers van je mail een aankoop zullen doen.

Is e-mail marketing waardevol voor jóuw bedrijf?

Het is niet voor iedere business vanzelfsprekend om aan e-mail marketing te doen. Of het waardevol en zinvol is, is afhankelijk van een aantal factoren. Wanneer je jouw (potentiële) klanten de mogelijkheid wilt bieden om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van relevante ontwikkelingen en aanbiedingen, dan kan e-mail marketing zeker een heel waardevol communicatie- en promotiemiddel zijn. E-mailmarketing is dus een effectief middel om direct in contact te komen met je doelgroep. Je kunt het onder andere inzetten voor het verzenden van:

  • Nieuwsbrieven: Hou hiermee je klanten bijvoorbeeld op de hoogte van wat er speelt in en rondom jouw organisatie. Een geweldige manier om informatie te verstrekken en in top-of-mind te blijven bij je contacten. 1 tip: noem je nieuwsbrief géén nieuwsbrief. Dat komt namelijk stoffig, suf en saai over.
  • Eenmalige acties: Maak je contacten bewust van je tijdelijke sale, uitverkoop of speciale acties.
  • Transactionele mails: Dit zijn e-mails die je verzendt om een aankoop of aanmelding te bevestigen. Stuur automatisch mails uit zoals een aankoopbevestiging en de status van een verzending.
  • Event-driven mails: Dit zijn e-mails die je verzendt omtrent een speciale gebeurtenis in de relatie met jouw klant. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een welkomstmail, een verjaardagsmail of een mail om aan te geven dat iemand nog iets in zijn of haar (online) winkelwagen heeft laten liggen.

Ga voor jezelf na in hoeverre je dergelijke mails nu al (handmatig) verzend of in hoeverre het een toegevoegde waarde voor jouw business kan betekenen om één of meerdere van dit soort mails te gaan versturen. Wees je er van bewust dat je met behulp van e-mail marketing automation software dit soort mailings geautomatiseerd op kunt zetten. Dit kan je ontzettend veel handmatig werk en tijd schelen. Zo stuur je altijd precies op de verjaardag van een klant automatisch een e-mail bijvoorbeeld. Hiervoor richt je slechts één keer een automation (funnel) in en daarna loopt dit automatisch bij al je contacten correct door. Of je kunt bijvoorbeeld een mail uitsturen naar die klant waarvan de garantie van een product bijna verloopt, met de vraag of hij/zij de garantie wilt verlengen.

E-mail blijft een voorkeurskanaal voor veel consumenten, dus zodra je met (potentiële) klanten te maken hebt is e-mail marketing al snel erg krachtig en nuttig!

Waar moet je rekening mee houden?

In de meeste gevallen past e-mail marketing als kanaal perfect binnen de marketingmix, maar het is goed om onderstaande bulletpoints in acht te nemen en te besluiten of dit het juiste moment is voor jouw business om er mee te starten:

  • Toestemming vereist: Let er op dat in alle gevallen toestemming van de klant vereist is vóórdat je zo iemand een e-mailcampagne of nieuwsbrief mag sturen. Dit is verplicht volgens de Nederlandse wetgeving. Binnen e-mail marketing gelden dus wetten en regels. Zo dient er bijvoorbeeld voor een contact te allen tijde een mogelijkheid te zijn in de mail zichzelf voor die mailings uit te schrijven. Zorg dus dat je op de hoogte bent van de privacy wetgeving.
  • E-maillijsten: Als je gebruik wilt maken van e-mail marketing, zorg er dan voor dat je zelf aan de e-mail adressen van de ontvangers komt. Dit maakt het juist zo persoonlijk en biedt jou de mogelijkheid om gericht te werk te gaan. De lijsten zullen in het begin niet groot zijn, maar dit komt naar verloop van tijd vanzelf wel. Het is af te raden om gegevens zoals e-maillijsten in te kopen bij een derde partij. Daarmee werk je vaak frustratie in de hand waardoor de e-mails uiteindelijk in de spam van de ontvanger zullen belanden.
  • Softwarekeuze: Om aan goede e-mail marketing te kunnen doen, zal je gebruik moeten maken van e-mail marketing software. Hiermee is het mogelijk om e-maillijsten en klantgegevens te beheren zodat je gerichte mailings kunt versturen. Vaak is het ook mogelijk om automatische mails te versturen. Het is belangrijk dat de software ervoor zorgt dat de e-mail bij de ontvanger terecht komt in het postvak in en niet in de spam. Een leesbare mail is ook erg belangrijk, zeker als deze op een mobiele telefoon geopend moet kunnen worden. Dit kan allemaal door gebruik te maken van e-mail marketing software. 

    E-mail marketing kan voor starters redelijk technisch over komen. Indien je dan investeert in e-mail marketing automation software, kan het prettig zijn om dit te doen bij een partij die (kwalitatieve) Nederlandse support kan bieden. Er zijn verschillende systemen op de markt: binnen sommige systemen heb je coderingskennis nodig, maar andere systemen werken erg visueel en zijn daardoor erg gebruiksvriendelijk. Doe dus goed onderzoek naar de verschillende systemen, zodat je zeker bent dat het bij je past. Goed nieuws: je kunt bij bijna alle e-mail marketing software bedrijven een gratis proefperiode aanvragen.
  • Continuïteit: Zorg dat je regelmatig iets verstuurt; zonder continuïteit herkent de ontvanger jou niet meer. De kans is dan groot dat je mails niet meer geopend worden.
  • Startmoment: Het effectief toepassen van e-mail marketing vergt, voornamelijk in het begin, de nodige aandacht. Houd hier rekening mee!
  • Doen! & meten: Je kunt het beste gewoon beginnen. Vervolgens kun je het effect van je e-mailcampagne meten via de software. Optimaliseer vervolgens waar mogelijk: verricht aanpassingen in de opmaak, de tekst en het verzendmoment. Dit soort optimalisaties kunnen uiteindelijk voor grote verschillen zorgen in het resultaat.

    Naast het versturen van e-mails is het inzien van statistieken naar aanleiding van de mailing dus ook een hele belangrijke functie van goede e-mail marketing software. Met deze statistieken kun je zien welke ontvangers de e-mail hebben geopend en op welke links in de e-mail er geklikt worden. Je kunt zien naar welke pagina’s een bepaalde klant gaan en in het vervolg kun je dan ook informatie over die bepaalde pagina naar de betreffende klant sturen. Dit is allemaal mogelijk als je maar gebruik maakt van de juiste e-mail marketing software.

Hoe werkt e-mail marketing?

Als je gebruik wilt maken van e-mail marketing om een bepaalde doelgroep te benaderen dan kun je niet zomaar lukraak een e-mail versturen. Je wilt graag klanten werven en mensen niet in het harnas jagen door spam e-mails te versturen. Om het goed aan te pakken gebruik je e-mail marketing software. Er zijn verschillende soorten software beschikbaar die jou in staat stellen om e-mails gericht te versturen aan bepaalde segmenten, ofwel doelgroepen. 

Stap 1: Aanmeldingen ontvangen

De e-mailadressen die je wilt gebruiken voor jouw e-mail marketing verkrijg je door mensen een inschrijfformulier in te laten vullen op jouw website bijvoorbeeld. In dit formulier kunnen zij gegevens achterlaten zoals hun naam en natuurlijk het e-mailadres. Hoe meer informatie je verzamelt van je contacten, hoe gerichter je aan e-mail marketing kunt doen. Alle gegevens worden in de e-mail marketing software verwerkt. Afhankelijk van de software die je gebruikt is het in veel gevallen mogelijk om zo heel gericht aan bepaalde doelgroepen mails te versturen.

Stap 2: Mailings versturen

Doordat je nu e-mailadressen hebt verzameld, is het mogelijk om aan e-mail marketing te gaan doen. Met de informatie die je via het formulier op de website hebt verkregen, is het mogelijk om gericht berichten te versturen.

Verkoop je bijvoorbeeld boeken en is iemand geïnteresseerd in de nieuwste thrillers; dan kun je deze persoon toevoegen aan de mailing met informatie en aanbiedingen over thrillers. De ontvanger krijgt dan de e-mails waarvoor hij of zij heeft aangegeven interesse te hebben. Met behulp van de e-mail marketing software is het in veel gevallen ook mogelijk om te achterhalen welke ontvanger de mail heeft geopend en op welke links in de mail er geklikt wordt. Zo kun je hierna nóg gerichter te werk gaan.

Wat zijn de voordelen?

Er zijn eigenlijk heel veel voordelen te benoemen. De oplettende lezer heeft er vast al een paar tussendoor opgemerkt in het stuk hierboven. E-mail marketing is eenvoudig, goedkoop én je bereikt er gericht een grote groep met mensen mee. Ook kunnen de gegevens die naar aanleiding van de mailings ontstaan goed geanalyseerd en gebruikt worden.  

Dit zijn de zes belangrijkste redenen om e-mail marketing in te zetten:

  • Het is ontzettend kostenefficiënt: Deze vorm van marketing is een stuk goedkoper dan direct mail, telemarketing of flyeren. Ook kun je door de lage kosten en het gemak eenvoudig meerdere campagnes tegelijkertijd voeren. Bovendien kun je een hoop van je bedrijfsprocessen er goed mee automatiseren.
  • Je verdient de relatief lage investering snel terug: 92% van marketeers geeft aan dat e-mailmarketing een hoge ROI (Return On Investment) heeft. Er zijn een aantal doelen die belangrijk zijn als je gebruik wilt maken van e-mail marketing. De belangrijkste van deze doelen is het verkopen van producten of diensten. 
  • Het is goed meetbaar: Je hebt direct inzicht in de effectiviteit er van. Bovendien zie je waar de e-mail belandt is, of het bericht is gelezen, of er op bepaalde links is geklikt en bijvoorbeeld naar welke pagina’s de ontvanger van de e-mail is gegaan op jouw website. Deze informatie maakt het mogelijk om met behulp van de software nog gerichter een volgende mailing op te zetten. 
  • Je kunt jouw campagnes goed inplannen: Zo kun je precies bepalen wanneer de doelgroep een specifieke mailing mag ontvangen.
  • Je kunt een geweldige gepersonaliseerde ervaring bieden aan je (potentiële) klanten: Noem iemand volledig geautomatiseerd bij voornaam en zorg er eenvoudig voor dat de inhoud van de mail naadloos aansluit op die persoon. Dit kan eenvoudig op basis van wat het systeem al weet over de ontvanger. Het systeem meet bepaalde acties en gedrag zodat je steeds gerichter kunt mailen. Je hebt echt direct contact met de doelgroepen die je wilt bereiken. E-mails worden daarnaast snel bezorgd en vaak dezelfde dag nog geopend door de ontvanger.

    Voorbeelden: trouwe klanten die veel kopen kun je bijvoorbeeld bepaalde kortingen geven. Ook als een klant jarig is, dan kun je ervoor zorgen dat deze persoon automatisch een mail krijgt met een felicitatie én bijvoorbeeld een bepaalde korting.
  • Het is een direct kanaal waarmee je snel kunt schakelen: Binnen een paar minuten kun je al jouw klanten op de hoogte brengen van het laatste nieuws of inspelen op een actualiteit. Het voordeel is dat de ontvangers zelf hebben aangegeven interesse te hebben in bepaalde informatie of e-mails. E-mailcampagnes zijn snel én eenvoudig op te stellen en te versturen. Daarnaast is de responstijd van een mail ook erg kort. 

Verder is het goed om te weten dat e-mail als kanaal een groot en belangrijk kanaal is voor veel Nederlanders. Een aantal feitjes uit het Nationaal E-mail onderzoek 2019:

  1. Meer dan de helft van de Nederlanders (54%) leest zijn of haar e-mail op een smartphone.
  2. 88% van de Nederlanders heeft zich het afgelopen jaar op minimaal 1 e-mail nieuwsbrief ingeschreven.
  3. 73% van de Nederlanders koopt naar aanleiding van een e-mail van een webshop.
  4. 31% van alle Nederlanders koopt zijn online aankopen al via een smartphone.
  5. 48% van de Nederlanders ontvangt graag een verjaardagsmail van een webshop.

Wat zijn de nadelen?

Er zijn ook nadelen verbonden aan het gebruik van e-mail marketing. Beter gezegd: er kán een nadeel zitten aan marketingcampagnes die per mail worden verzonden. Bij e-mail marketing denken mensen (onterecht) al snel aan de ongewenste e-mails die ze ontvangen. Maar omdat de ontvanger zijn gegevens achterlaat in het formulier en aangeeft benaderd te willen worden, is de drempel al een stuk lager. Je moet e-mail marketing wél goed inzetten en gebruik maken van de segmentatie opties. Het mogelijk nadeel: het vergt dus enige inspanning om te voorkomen dat je spammy overkomt met je mailings. Segmentatie is key!

Daarnaast dien je er rekening mee te houden dat je wettelijk gezien toestemming nodig hebt van de ontvanger om berichten te kunnen versturen. Hiervoor dien je jezelf even te verdiepen in de AVG wetgeving.

Is e-mail marketing nog relevant?

Je kunt je afvragen of het nog wel relevant is om gebruik te maken van e-mail marketing. Ten opzichte van het versturen van fysieke post is het een enorme verbetering. Maar met de komst van sociale media zijn er ook andere mogelijkheden op het gebied van direct marketing. Toch is e-mail marketing zeker nog relevant en is het aan te raden om hier gebruik van te maken. Waarom? Omdat mensen in het inschrijfformulier actief aangeven dat ze benaderd willen worden voor het ontvangen van bepaalde informatie of over bepaalde producten. Met sociale media is dit niet het geval en daardoor kun je via dat kanaal minder gericht te werk gaan. Ook maken nog altijd meer mensen gebruik van e-mail dan van sociale media. Bovendien is het analyseren van statistieken eenvoudiger met e-mail marketing.

Een groot voordeel van e-mail marketing ten opzichte van bijvoorbeeld sociale media is dat e-mailberichten eerder gelezen zullen worden. Met sociale media is de kans groter dat de 'ontvanger' over het bericht heen leest. Met e-mail marketing wordt er gericht een bericht naar een ontvanger verstuurd. Deze blijft in het postvak zitten totdat de ontvanger een handeling uitvoert zoals het lezen van het bericht of eventueel het verwijderen van de e-mail. Sociale media kan wél een goede toevoeging zijn van een marketingcampagne. Hiermee bereik je namelijk vaak ook weer andere doelgroepen. Voeg daarom aan je e-mails wel de mogelijkheid toe dat klanten de pagina’s van jouw bedrijf op sociale media kunnen volgen.

5 Tips voor een succesvolle e-mail campagne

Ga je gebruik maken van e-mail marketing? Zorg er dan voor dat je geordend te werk gaat met behulp van een goed e-mail marketing software pakket. Zo kun je jouw e-mail marketing campagne optimaal benutten. Om je een handje te helpen deel ik hieronder 5 tips om van je campagnes een succes te maken.

1. Het verkrijgen van gegevens

Zorg ervoor dat de gegevens die je verkrijgt voor jouw e-mail marketing campagne door jouwzelf worden verkregen. Werk dus zélf aan een klantenbestand en maak alleen gebruik van de gegevens die door potentiële klanten zijn achtergelaten op jouw website. Doe je dit niet en maak je bijvoorbeeld gebruik van gegevens die je hebt ingekocht, dan zullen ontvangers van de mails snel afhaken. Op de langere termijn kunnen vele afhakers schadelijk zijn voor je zendreputatie en de 'afleverbaarheid' van je mails. 

2. Houd je aan de regels

Niet alleen het opbouwen van een klantenbestand, maar ook het volgen van de regels omtrent e-mail marketing, is een factor voor meer succes. Zorg er dus voor dat je toestemming hebt van klanten om e-mails te mogen versturen. Het moet ook mogelijk zijn voor klanten om zich in elke e-mail af te kunnen melden voor de mailings die je verstuurt. Je e-mails moeten eerlijk zijn en niet misleidend. Dit is vastgelegd in Nederlandse en in Europese regelgeving. Houdt je jezelf niet netjes aan de regels, dan is de kans aanwezig dat je een boete krijgt.

3. Variatie

Breng variatie aan in de e-mails die je verstuurd. Zorg er bijvoorbeeld voor dat je niet alleen maar e-mails met reclame verstuurt naar dezelfde groep klanten. Ga gericht te werk en probeer een band op te bouwen met de klanten die je hebt. Geef trouwe klanten bijvoorbeeld bepaalde kortingen of laat klanten gebruik maken van een speciale aanbieding als ze jarig zijn. Door attent te zijn met berichten zoals een felicitatie, bouw je ook sneller een band op met de klant. Verstuur niet lukraak zomaar nieuwsbrieven; houd de klant liever op een creatieve manier op de hoogte van de ontwikkelingen binnen jouw bedrijf. Benieuwd hoe je dit aanpakt? Zo verstuur je een goede nieuwsbrief.

4. Houd de klant te vriend

Het is niet alleen belangrijk om gevarieerde berichten te versturen en een band op te bouwen met de klanten, je moet de klant ook te vriend houden. Zonder jouw klanten kun je namelijk geen producten of diensten verkopen. De klant heeft zijn of haar gegevens aan jouw gegeven; het is belangrijk dat je hier met respect mee omgaat. Ga je op de juiste manier om met je klanten dan behoud je ze ook te vriend. Dit zorgt ervoor dat de klant meer affiniteit met het bedrijf krijgt én sneller iets van je afneemt. Een goede klantrelatie kan er zelfs voor zorgen dat de klant (on)bewust reclame maakt voor jouw bedrijf aan zijn of haar omgeving.

5. Regelmaat

Als je eenmaal gebruik maakt van e-mail marketing, zorg er dan voor dat je regelmaat houdt in de frequentie van mailen. Als je elke week op dezelfde dag en op hetzelfde tijdstip een e-mail verstuurd met bijvoorbeeld de nieuwste aanbiedingen of informatie, dan weet de klant wat hij/zij van jou kan verwachten. Zorg er dus voor dat je regelmatig een mailing doet, maar ook weer niet té vaak. Verstuur in ieder geval niet te weinig berichten; je kunt je dan moeilijker binden aan de klant.

Conclusie

Zoals je hebt gelezen is e-mail marketing ontzettend krachtig en effectief. Het kan voor veel type bedrijven ontzettend veel opleveren. Je bespaart op verschillende kosten zoals je hebt kunnen lezen, maar moet natuurlijk wel investeren in een goed e-mail marketing software pakket. Als je de e-mailcampagnes vervolgens op de juiste manier invulling geeft, dan zal jouw bedrijf snel het resultaat van deze manier van marketing ervaren. Aan het begin van dit artikel stelden we de vraag: “Wat is e-mail marketing?”. Het antwoord daarop is nu duidelijk: “E-mail marketing is de snelste en voordeligste weg naar meer klanten”.

Zet jij het al in voor jouw business? Neem dan zeker ook de tijd om onze overige blogs te lezen; doe je voordeel met de kennis en ervaring die wij graag met je delen 🙂.

Tips:
- Verbeter je open-rate met deze tips
- Veelgestelde vragen over de leverbaarheid van mails
- Zo schrijf je een pakkende onderwerpregel
- De kracht van een 9-word e-mail
- De kracht van e-mail marketing in combinatie met Facebook Ads

Heb je wellicht nog vragen? Schroom dan niet en stuur ons een mailtje!

Download gratis:
E-mailmarketing Handboek